سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کریمی: به کسب مدال در مسابقات آسیایی امیدوارم

سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان گفت: انتخابی تیم ملی بوکس را روز 15 اردیبهشت برگزار خواهیم کرد و تمام مدعیان باید در این رقابت ها شرکت کنند.

غلامرضا کریمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس بزرگسالان از روز 15 اردیبهشت در شهر زنجان برگزار می شود.

سرمربی تیم ملی بوکس بزرگسالان افزود: هر بوکسوری که برای ملی پوش شدن مدعی است باید در این مسابقات شرکت کند و به هر استان سهمیه ای اختصاص داده شده تا در این رقابت ها حضور داشته باشد.

وی تصریح کرد: با برگزاری رقابت بین بوکسوران، فینالیست ها که تعدادشان حدود 20 نفر است به همراه 5 نفر که در کمیته فنی مورد تایید قرار گرفته اند راهی اردو می شوند

کريمي ادامه داد: در روز شنبه 21 اردیبهشت اردوی تیم ملی بزرگسالان با حضور این مشت زنان منتخب آغاز خواهد شد.

وی تأکید داشت: اردوی تیم ملی به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت و با برگزاری یک مسابقه انتخابی تیم اصلی را از میان گزینه های موجود انتخاب می کنیم.

سرمربي تيم ملي بوکس بزرگسالان بیان داشت: از روزی که اردو را آغاز کنیم 40 جلسه برنامه ریزی کرده این که به دو قسمت 20 روزه تقسیم می شود و قادریم در این زمان به آمادگی خود دسته پیدا کنیم.

وی افزود: خوشبختانه مشت زنان ما در آمادگی خوبی به سر می برند و بسیار خوشبین هستیم که بتوانیم در رقابت های آتی نتیجه خوبی کسب کنیم.

کريمي ادامه داد: عدم برگزاری اردو نمی تواند برای ما مشکل ساز شود و خوشبختانه مشت زنان با تمریناتی که داشته اند خود را در شرایط مطلوب حفظ کرده اند.

وی افزود: سعی می کنیم تا بهترین بوکسوران را در اردو نگه داریم تا بتوانیم در مسابقات نیز خوش بدرخشیم.

کريمي خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم با این شرایط و امکانات در مسابقات خوب کار کنیم و نتیجه بگیریم دست به کار بزرگی زده ایم و همین برای ما کافی است./مح

برچسب ها: بوکس ، کریمی ، تیم ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.