سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

مجهز شدن تمام مدارس ایران به آخرین فناوری های روز

تمام مدارس ایران باید به آخرین فناوری های روز مجهز شده و به صورت هوشمند مدیریت شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکززنجان معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان، گفت: تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و ارتقای سطح و جایگاه معلمان از مطالبات و دغدغه های رهبر فرزانه انقلاب است.

سحرخیز افزود: باید باور داشت که با پیشرفت روز افزون و سریع فناوری و اطلاعات در عصر کنونی، نمی توان آموزش و پرورش را با مدلهای قدیمی و گذشته اداره کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز نظام اسلامی یکی از 10 کشور برتر جهان محسوب می شود و رتبه 11 تولید علم جهانی را به خود اختصاص داده است، یادآور شد: رشد فناوری و جهان ارتباطات با چنان شتابی پیش می رود که نمی توان مانع دستیابی جوانان و نوجوانان به آخرین سیستم و اطلاعات جهانی در این زمینه شد.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: بر همین اساس تمام مدارس ایران باید به آخرین فناوری های روز مجهز شده و به صورت هوشمند مدیریت شوند.

سحرخیز یکی از تاکیدات مهم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را توجه خاص به جایگاه معلم و ارتقای سطح علمی و اجتماعی آنان خواند و مقام معلم را برابر با اساتید دانشگاه ها عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: سطح علمی و اطلاعاتی معلمان باید با آموزش های ضمن خدمت ارتقا یابد و با برنامه ریزی مناسب بتوان، فرصتی برای افزایش زمان مطالعه و پژوهش ایجاد کرد./س

برچسب ها: مدارس ، فناوری ، روز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.