سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهار محال و بختیاری/

پرداخت 770 میلیون ریال تسهیلات کارانگیزی در فارسان

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان فارسان گفت: در یک سال گذشته 770 میلیون ریال تسهیلات کار انگیزی به نیازمندان این شهرستان پرداخت شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،محمد رضا فتحی اظهار کرد: در یک سال گذشته 770 میلیون ریال تسهیلات کارانگیزی به صورت وام‌های 10 میلیون ریالی به نیازمندان متقاضی ایجاد مشاغل خانگی در این شهرستان اعطا شد.

وی با اشاره به طرح‌های مشاغل خانگی در این شهرستان، گفت: قالیبافی، پخت نان خانگی، و پرورش مرغ از مهم‎ترین طرح‎های مشاغل خانگی است

فتحی در ادامه با اشاره به اهدای یک هزار متر مربع زمین از سوی یک خیر فارسانی به کمیته امداد، افزود: یکی از خیران این شهرستان یک هزار متر مربع زمین به کمیته امداد اهدا کرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان فارسان اضافه کرد: این زمین در روستای فیل آباد قرار دارد و در آن طرح مسکن مددجویان زیر پوشش کمیته امداد اجرا می‌شود.

وی قیمت تقریبی این زمین را بیش از یک میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: با کمک خیران و استفاده از تسهیلات مسکن پنج واحد مسکونی برای خانواده‌های نیازمند ساخته خواهد شد.

فتحی بیمه مددجویان را از دیگر اقدامات کمیته امداد این شهرستان برشمرد و افزود: در یک سال گذشته بیش از 300 خانوار از مزایای بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند شدند.

وی خاطرنشان کرد: برای بیمه این افراد بیش از یک‌میلیارد ریال به حساب تامین اجتماعی واریز شد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.