سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تورنمنت بين المللي تكواندو اسپانيا

حريفان تيم ملي مشخص شدند

حریفان تیم هاي ملی تکواندو كشورمان در هفتمين دوره تورنمنت بين المللي اسپانيا مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: مراسم قرعه کشی هفتمين دوره تورنمنت بين المللي كلاس A اسپانيا در سالن "دپورتيو" شهر "آلي كانته" محل برگزاري رقابت ها برگزار شد و هوگوپوشان كشورمان رقباي خود را در مرحله مقدماتي شناختند. اين مسابقات طي امروز و فردا برگزار مي شود.
 
در دور اول مسابقات در بخش مردان و در وزن اول ميثم باقري با ابراهيم الحلالي از مراكش و ابراهيم مرداني با مارتين سهيلي از اسكوالي مسابقه مي دهند، در وزن دوم احسان نقيب زاده با ويكتور فرناندز از اسپانيا بازي مي كند و هادي مستعان، ياسين اكبر نتاج و سجاد مصطفوي با قرعه استراحت روبرو شده اند.

در وزن سوم محمد خمسه قرعه نيز استراحت مي كند. در وزن چهارم بهنام اسبقي با واسيلي نيكتين از روسيه و عباس شيخي با ريكاردو ردوندو از اسپانيا روبرو مي شود، در وزن پنجم مسعود حجي زواره و عليرضا نصر ازاداني استراحت دارد، در وزن ششم محمد امامي با ريچارد آندره از نروژ بازي مي كند و اميد عميدي و پوريا عرفانيان با قرعه استراحت روبرو هستند، در وزن هفتم پيام قبادي با ريوم ساهم از بريتانيا و مهدي خدابخشي با توماس كاليسكا از اسلواكي مسابقه دارند و در وزن هشتم مرتضي شيري و سجادمرداني با قرعه استراحت روبرو شده اند.

همچنين در بخش بانوان هم در وزن اول فريده رشيدي با فبوسرا گنك از تركيه بازي دارد و دينا پوريونس با قرعه استراحت روبرو شده است، در وزن سوم ريحانه محمدي با سارا پدريو كاوكي از اسپانيا و پريسا قرباني با الكساندرا پيچارگين از روسيه مبارزه مي كنند، در وزن چهارم سوسن حاجي پور با گوتاي اتا كيشيوا از آذربايجان و مهين اسماعيل نژاد با گاوياروبلز سرانو از اسپانيا،

در وزن پنجم نرگس باقري با كارلاسارميل از اسكاتلند و پريسا فرشيدي با آداندكوردرو از ونزوئلا ديدار مي كنند، در وزن هفتم شكرانه ايزدي با تامارا فرينتد از ونزوئلا و در وزن هشتم اكرم خدابنده با ادنيس كارتو يك از استراليا مسابقه خواهند داد.

برچسب ها: تکواندو ، اسپانیا ، قرعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.