سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

با تبلیغات زودرس انتخاباتی در استان اردبیل با جدیت برخورد می شود

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با هر گونه تبلیغات زودرس و فعالیت های دیگر خارج از چارچوب قانون نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان به شدت برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ منصور حقیقت از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان یكی از جلوه های حماسه سیاسی در سال مزین به نام حماسه سیاسی و اقتصادی یاد كرد.

وی گفت: ما امروز در یك تقابل اساسی در سطح بین الملل قرارگرفته ایم و امیدوارم خروجی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح كشور و به تبع آن در استان اردبیل بتواند به تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی كمك كند.

حقیقت پور افزود: نامزدهای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها و مسوولان ادارات درگیر در اجرای انتخابات نباید در رفتارهای انتخاباتی خود به دشمنان اجازه سوء استفاده را بدهند بلكه لازم است تامین زندگی توام با آرامش و رفاه برای مردم و تلاش شبانه روزی برای رفع مشكلات معیشتی و اجتماعی مردم را دغدغه همیشگی و جزو اولویت های اصلی خود قرار داده و در این راستا تلاش كنند.

وی در زمینه فعالیت های نظارت بر انتخابات شوراها در استان اردبیل گفت: مسوولیت نظارت بر انتخابات شوراها بر پایه قانون بر عهده مجلس شورای اسلامی گذاشته شده و به تبع این موضوع قانونی ما تمام تلاش خود را برای یك نظارت عالی در استان برای اجرای انتخابات صحیح و در چارچوب قانون بكار می گیریم.

حقیقت پور همچنین از شكل گیری موفق آمیز شورای نظارتی در مورد انتخابات شوراهای اسلامی در استان اردبیل خبر داد و افزود: دست اندركاران امر در تمام بخش ها و شهرستان ها شورای نظارت منطقه ای را شكل داده اند و مترصد آن هستند تا پس از اقدام مسوولان اجرایی در مورد صلاحیت نامزدها اظهار نظر كردند به شكایات احتمالی نامزدها رسیدگی كنند.

وی گفت: در بحث رعایت قانون و حدود قانونی كه تعریف شده اگر نامزدها در شوراها تلاش لازم را داشته باشند این انتخابات را به یك حماسه تبدیل می كنیم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس همچنین افزود: تلاش شورای نظارت بر این خواهد بود كه قانون را در بحث نظارت بر انتخابات و تایید صلاحیت ها بخوبی عمل كرده و در این زمینه با استفاده از صلاحیت های قانونی كه در اختیار شوراهای نظارت هست تلاش می كنیم كه ابتدا تمام مواد قانون و بعد مراقبت های ویژه را بكار بگیریم تا هیچ گونه عدولی از قانون در این مسیر صورت نگیرد.

وی در ادامه گفت: در این راستا نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی بر پایه قانون تبلیغات انتخاباتی را انجام خواهند داد و ما هم این امر را كنترل می كنیم/س 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.