سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهسواری، شهریاری و.... شایعات مدیرعاملی در داماش

محجوب امشب وارد تهران می شود / عابدینی مديرعامل می ماند

سیروس محجوب مالک جدید باشگاه داماش گیلان امشب وارد تهران می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران هفته گذشته سیروس محجوب پس از مذاکره با مدیران باشگاه داماش و مسئولان شهر رشت برای خرید امتیاز باشگاه داماش گیلان به توافق رسید و قرارداد خرید این باشگاه را امضا کرد. قرار است مقام عالی قضایی ظرف یکی دو روز آینده این قرارداد را امضا کند تا کار به شکل رسمی پیش رفته و انتقال انجام شود.

به گفته نماینده محجوب در ایران امیر عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش در این مذاکرات نهایت همکاری را با محجوب داشته تا کارها به سرعت پیش برود، محجوب در پایان جلسه با مدیران باشگاه داماش گیلان و پس از امضای قرارداد خرید، از عابدینی خواسته که همچنان کنار داماش بماند و تجربیاتش را در اختیار این مجموعه بگذارد، محجوب قرار است امشب وارد تهران شود تا در مورد برنامه های کلان باشگاه و انتخاب مدیرعامل و سرمربی جدید تصمیم گیری کند.

ظرف دو روز گذشته عده ای افراد به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه داماش مطرح شده اند افرادی همچون شهریاری و شهسواری که به گفته نماینده محجوب در ایران هیچ بحثی در این رابطه مطرح نشده چرا که هنوز مقام عالی قضایی قرارداد مربوط به این انتقال را امضا نکرده است. به این ترتیب به نظر می رسد که مطرح شدن این اسامی بیشتر نوعی بازار گرمی است که از سوی عده ای افراد مطرح می شود./آق

برچسب ها: داماش ، محجوب ، عابدینی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.