سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

نخبگان، فضای كشور را برای حضور آگاهانه مردم در انتخابات فراهم كنند

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان كشور گفت: نخبگان جامعه، جریان عمومی و فضای كشور را برای حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات سال جاری فراهم كنند.

نسرین سلطانخواه، در چهاردهمین نشست مسوولان بنیاد ملی نخبگان و رؤسای استانی بنیاد نخبگان در شهركرد، با بیان نامگذاری سال جای به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی افزود: رهبر معظم انقلاب این اطمینان را در مردم می بیند كه حماسه سیاسی خلق خواهد شد و وظیفه همگان به ویژه نخبگان و مسوولان است كه زمینه حضور آگاهانه و با بصیرت مردم را در انتخابات فراهم كنند.
وی اظهار داشت: باید بستر و فضای جامعه به گونه ای فراهم شود كه مردم به لحاظ روحی و روانی و با آرامش خاطر در این انتخابات شركت كنند.
سلطانخواه تصریح كرد: این بنیاد، به عنوان بخشی از بدنه حاكمیت، نباید له یا علیه كانداهای ریاست جمهوری عمل كند و ایجاد آرامش در میان مردم اصل اساسی است.
رئیس بنیاد ملی نخبگان كشور گفت: كاركردن همه مسوولان و دست اندركاران نباید شرطی باشد، یعنی با خود بگوییم حال كه در اواخر عمر دولت است، تا نتیجه انتخابات آتی صبر كنیم و مسوولیت ما در دولت بعد چگونه خواهد بود.
وی افزود: مسوولان و دست اندركاران باید مثل روز اول مسوولیت را بپذیریم تا روز آخر و تا روزی كه ما را خواستند همكاری كنیم.
سلطانخواه یاداور شد: فرهنگی كه شش ماه قبل و بعد از انتخابات كار مملكت دچار نوسان شود، باید از بین برود و همه باید تا ثانیه آخر برای رضای خدا و مردم كار كنیم.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، با بیان برگزاری انتخابات در خرداد ماه تاکید کرد: فضای تبلیغی و سیاسی نباید بر روند عادی جریان كشور تاثیر بگذارد.
وی، برای حضور در چهاردهمین نشست روسای بنیادهای ملی نخبگان سراسر كشور به شهركرد سفر كرد. /س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.