سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادق عوض زاده دبیر جشنواره اعلام كرد:

دبیرخانه نخستین جشنواره اینترنتی هارور با 734 اثر بسته شد

روز پنج شنبه 12 اردیبهشت مشخصات تمامی آثار رسیده به دبیرخانه مجازی جشنواره اینترنتی هارور منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری: صادق عوض زاده دبیر جشنواره با اعلام این خبر گفت: هنرمندان از سراسر كشور در این جشنواره شركت كرده اند و با وجود شرایط كمی سخت جشنواره و محدودیت تعداد آثار ارسالی به حداكثر 5 عكس در هر بخش؛ 734  اثر به دبیرخانه مجازی این جشنواره راه یافته اند.
وی با اشاره به حذف شدن بعضی آثار و ایمیل ها كه مشكلات فنی شدید از جمله: حجم، قالب و سایز نا نادرست و ... داشته اند؛ گفت: دبیرخانه مجازی جشنواره هارور با همت پرسنل حوزه هنری خوزستان؛ تا حد ممكن نسبت به گرفتن تماس و مكاتبه رایانه ای با شركت كنندگان اقدام كرده اند و نواقص فنی بسیاری از شركت كنندگان بر طرف شده است.
دبیر جشنواره با اشاره به نزدیك بودن زمان برگزاری اختتامیه؛ علت عنوان نكردن تاریخ دقیق اختتامیه جشنواره را احتمال خاك آلود شدن هوا عنوان كرد و گفت: بهترین سایت های هواشناسی نیز تنها وضعیت هوای 10 روز بعد را اعلام می كنند و با توجه به بوجود آمد مشكلات سنگین در بعضی جشنواره های دیگر مثل لغو پرواز ها یا انجام پروازها با تاخیر بسیار؛ بهتر دیدیم در این باره احتیاط كنیم.
نخستین جشنواره اینترنتی هارور به همت وب سایت حوزه هنری خوزستان و با حمایت شركت مخابرات استان خوزستان در ژانر وحشت و با موضوع آسیب های اجتماعی در دو بخش مستند و خلاقه برگزار می شود.
علاقمندان برای كسب اطلاع از وضعیت پذیرش آثارشان در دبیرخانه جشنواره هارور می توانند به صفحه این جشنواره در وب سایت حوزه هنری خوزستان با آدرس www.artkhuzestan.ir  مراجعه نمایند./ي2
برچسب ها: جشنواره ، اینترنتی ، هارور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.