سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره ‌برداري زيرگذر تقاطع مهتدي و سعيد آباد

معاون فني و عمران شهردار منطقه 18 از بهره ‌برداري زيرگذر تقاطع مهتدي و سعيد آباد در خرداد ماه خبر داد.

رحماني در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: زيرگذر تقاطع تقاطع 35 متري شهيد مهتدي (ابراهيم آباد) و 76 متري سعيد آباد به منظور كاهش ترافيك و سهولت در تردد خرداد ماه سال 92 بهره برداري مي‌شود. 
وي با بيان توضيحات بيشتر افزود: زيرگذر تقاطع شهيد مهتدي و سعيد آباد تكميل و در مرحله خط كشي قرار دارد تا خرداد ماه اين زيرگذر افتتاح و به شبكه بزرگراهي وصل مي‌شود. 
رحماني با اشاره به نحوه ارائه خدمات اين پروژه گفت: اتصال بزرگراه شهيد مهتدي محله يافت آباد و خليج فارس،‌ آيت الله سعيدي از طريق بلوار معلم به سمت خليج فارس، از خليج به سمت پل فتح يا آزادگان پس ازافتتاح زيرگذر تقاطع شهيد مهتدي و سعيد آباد امكان پذير مي‌شود. 
وي با اشاره به ويژگي‌هاي بزرگراه مهتدي ادامه داد:‌ بزرگراه 45 متري كن در ضلع جنوبي ميدان شهيد مهتدي محل اتصال پل فتح به بزرگراه آزادگان است. 
رحماني در پايان با اشاره به اهميت بهره برداري و افتتاح اين پروژه افزود: با توجه به وجود آسيب‌ها معضلات و مشكلات ريزش پل كن،‌ افتتاح زيرگذر تقاطع شهيد مهتدي و سعيد آباد احداث بزرگراه مهتدي و سعيد آباد اتصال بلوار مهتدي، از طريق خيابان‌ هاي الغدير و خيابان صنايع فلزي و بزرگراه فتح از اقدامات شهرداري منطقه 18 در اين خصوص است./ف
برچسب ها: تقاطع ، شهردار ، رحمانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.