سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پي كشف يك كيلو و 800 گرم كوكائين صورت گرفت

تقدير رئيس كل گمرك از تلاش كاركنان گمرك فرودگاه امام‌خميني (ره)

رئيس كل گمرك جمهوري اسلامي ايران از اهتمام و دقت كاركنان گمرك فرودگاه امام‌خميني (ره) در كشف حدود دو كيلوگرم كوكائين تقدير كرد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط‌ عمومي گمرك فرودگاه امام‌خميني (ره) طي مراسمي با حضور حسين دمياد مديركل مركز مبارزه با جرائم سازمان يافته گمرك و نمايندگان دفتر رياست‌جمهوري از تلاش‌هاي «جمشيد شجاعي» كارمند نمونه اين گمرك در انجام وظايف محوله قدرداني به عمل آمد.
مديركل مركز مبارزه با جرائم سازمان‌يافته گمرك كشف موادمخدر در مبادي خروجي گمركات را حائز اهميت دانست و گفت: ارتباط نزديك گمركات اجرايي با اين مركز و پيگيري موضوع تا حصول نتيجه نهايي در خصوص پرونده‌هاي قاچاق موجب سلامت كاري و افزايش امنيت تجاري خواهد شد.
بر اساس اين گزارش غلامحسين نوحي، مشاور رئيس كل و مديركل گمرك فرودگاه امام خميني (ره) نيز با اشاره به ارائه خدمات ويژه به مسافران و تلاش براي بهبود و تسريع امور گمركي آنان، از استقرار گمرك در مبادي خروجي به منظور كنترل بار مسافران در هنگام خروج از كشور، كنترل ورود و خروج ارز به كشور، برگزاري كلاس‌هاي روانشناسي مسافري، ايجاد دايره ارزش در سالن مسافري گمرك در بالا بردن سرعت ترخيص و اضافه شدن يك دستگاه X-RAY چمداني به منظور تسريع امور گمركي را به عنوان بخشي از اين تلاش‌ها ياد كرد و اظهار داشت: گمرك فرودگاه امام خميني (ره) علاوه بر بالا بردن سرعت در امر ترخيص، دقت و كنترل‌هاي نامحسوس را در راستاي امنيت و رفاه حال مسافران خود مد نظر قرار داده است.
اين گزارش حاكي است در متن تقديرنامه رئيس كل گمرك خطاب به مديركل گمرك فرودگاه امام خميني (ره) آمده است: تلاش مجدانه و خستگي‌ناپذير، همكاران دلسوز، همچون شما در زمينه كشف 800/1 كيلوگرم كوكائين قابل تقدير مي‌باشد.
برچسب ها: تقدیر ، کشف ، کوکائین ، فرودگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.