سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

بارندگی دزفول در 100 سال گذشته بی‌سابقه بود

فرماندار دزفول از بی‌سابقه بودن بارندگی‌های‌ روزهای گذشته در دزفول در 100 سال گذشته خبر داد و گفت: ابعاد خسارت‌های وارد شده به شهرستان بسیار زیاد بوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ عبدالرضا احسانی‌نیا اظهار کرد: در دو روز گذشته بیش از 95 میلیمتر در دزفول باران باریده است که در 100 سال گذشته در اردیبهشت ماه آماری بی‌سابقه است.

وی افزود: در جلسه فوری ستاد بحران که در فرمانداری تشکیل شده همه ادارات از جمله برق، آبفا و جهادکشاورزی، امور عشایر، هلال احمر و شهرداری به حالت آماده‌باش درآمده‌اند و امدادرسانی به مناطق حادثه دیده آغاز شده است.

رئیس ستاد بحران شهرستان دزفول خاطر نشان کرد: میزان خسارت در حال بررسی کارشناسی است و درصد و مبلغ دقیق آن برآورد نشده است که به محض مشخص شدن این خسارت‌ها میزان آن اعلام عمومی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بارندگی‌ها در سطح شهرستان باعث آبگرفتگی روستاها شده است، افزود: روستاهای سنجر، بندبال، بیشه عباس‌آباد را آب گرفته و منازل آن‌ها پر از آب شده است.

فرماندار شهرستان دزفول گفت: خیابان‌های گلزار جنب مصلی نماز جمعه، کوی بهمن، ذوالفقار و کوی مقاومت دچار آب گرفتگی شدید شده‌اند که با کمک نیروهای امدادی مشکل در این مناطق حل شده است.

رئیس ستاد بحران شهرستان دزفول با اشاره به میزان خسارت وارد شده به مزارع گندم این شهرستان تاکید کرد: مزارع گندم دچار خسارت شده‌اند که خوشبختانه 70 درصد آن‌ها بیمه بوده است و نگرانی خاصی در این باره وجود ندارد./س
برچسب ها: بارندگی ، دزفول ، بی سابقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.