سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

آشفتگی دشمن از دانشمندان هسته ای ایران حاصل تلاش معلمان است

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی با تبریك روز معلم گفت: آشفتگی دشمن از نبوغ دانشمندان هسته ای ایران حاصل تلاش شبانه روزی معلمان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام میرقسمت موسوی اصل در آیین گرامیداشت مقام معلم در مجتمع فرهنگی ، هنری حافظ گرمی افزود: ایران اسلامی به همت معلمان تلاشگر از جایگاه رفیع علمی در جهان برخوردار شده است.

وی گفت: خدا بدلیل عزت فرش نشینان عرش نشینان را به زمین آورد و ملائكه را وادار به سجده بر آدم كرد و معلمی كه عامل به علم باشد همواره مورد تكریم فرشتگان است.

وی آموزش و پرورش را متولی هدایت علمی و فكری جامعه دانست و افزود: كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با هدف تعیین شان و منزلت معلم در جامعه به رتبه بندی معلمان توجه دارد.

وی با اعلام این كه رهبر انقلاب با نامگذاری سال جاری به سال حماسه سیاسی و اقتصادی كشور را به دانشگاهی تبدیل كرده اظهار كرد: همگان برای درك محتوای پیام معظم له و عمل به آن احساس تكلیف می كنیم.

وی گفت: تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی با منش لیبرالی میسر نمی شود و لازم است با جان و دل در انتخابات و تولید، حماسه آفرینی كنیم/س 

برچسب ها: اردبیل ، آشفتگی ، دشمن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.