سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصري به باشگاه خبرنگاران خبر داد

جلسه راي اعتماد به وزير پيشنهادي كار؛ فردا با حضور احمدي‌نژاد

عضو هيئت رئيسه مجلس از حضور محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور در جلسه فردا(يكشنبه) مجلس براي بررسي صلاحيت وزير پيشنهادي كار خبر داد.

عبدالرضا مصري نماينده مردم كرمانشاه در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاري جلسه فردا(يكشنبه) مجلس به‌منظور بررسي صلاحيت وزير پيشنهادي دولت براي تصدي پست وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي گفت: جلسه بررسي صلاحيت اسدالله عباسي وزير پيشنهادي دولت براي وزارت تعاون، مار و رفاه اجتماعي فردا(يكشنبه) با حضور محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور برگزار مي‌شود.

وي در ادامه در پاسخ به سوالي مبني بر احتمال بررسي لايحه بودجه در صحن علني مجلس تصريح كرد: لايحه بودجه هنوز از سوي كميسيون تلفيق به مجلس نرسيده و پس از اتمام كار اين كميسيون در دستور كار صحن علني قرار خواهد گرفت.

گفتني است پنجم ارديبهشت ماه سال جاري بود که دولت با ارسال نامه‌اي به مجلس، "اسدلله عباسي" سرپرست وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعي را به عنوان وزير پيشنهادي اين وزارتخانه به مجلس معرفي و هيئت‌‌رئيسه مجلس نيز برنامه‌ريزي کرد تا 15 ارديبهشت ماه جلسه بررسي راي اعتماد به اسدالله عباسي را برگزار کند.

بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، در جلسه رای اعتماد، دو نماینده مخالف و دو نماینده موافق هر کدام به مدت پانزده دقیقه به بیان دیدگاه های خود خواهند پرداخت.

وزیر نیز در دو نوبت فرصت ارائه برنامه‌های خود را خواهد داشت.

پس از سخنان نمایندگان موافق و مخالف و همچنین وزیر پیشنهادی؛ رئیس‌جمهور فرصت دارد از وزیر پیشنهادی دفاع کند و پس از آن از نمایندگان رای‌گیری می‌شود.
انتهاي پيام/
برچسب ها: احمدی نژاد ، مجلس ، بودجه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.