سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در كميسيون اقتصادي مجلس انجام مي‌شود؛

بررسی تحقیق و تفحص در خصوص تهیه کالاهای اساسی مردم

کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در هفته آینده بررسی تحقیق و تفحص جمعی از نمایندگان در خصوص نحوه تهیه، توزیع و ذخیره‌سازی کالاهای اساسی مردم و نظارت بر آن‌ها را در دستور کار خود دارند.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه (۱۵اردیبهشت)، دو شنبه(۱۶ اردیبهشت)، سه‌شنبه(۱۷ اردیبهشت)  و چهارشنبه (۱۸ اردیبهشت) با تشکیل جلساتی ادامه بررسی لایحه‌ی اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم و اصلاحات بعدی آن (اصلی-‌یک‌فوریتی) در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس قرار دارد.

گفتنی است در جلسه روز یک‌شنبه (۱۵ اردیبهشت) ادامه بررسی طرح تأمین کالاهای اساسی برای اقشار آسیب‌پذیر اعاده شده از شورای نگهبان در دستور کار کمیسیون قرار دارد.

همچنین در جلسه روز دو‌شنبه(۱۶اردیبهشت)دعوت از وزیر صنعت، معدن و تجارت برای پاسخگویی به سوالات برخی از نمایندگان از جمله امیر خجسته نماینده همدان، ایرج ندیمی نماینده لاهیجان و سیاهکل، حسین گروسی نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد، علی یرانپور نماینده مبارکه، نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و کلات، انجام می‌شود.

همچنین در همین روز دعوت از وزیر اقتصاد و دارایی جهت پاسخ‌گویی به سوالات برخی از نمایندگان از جمله سید‌ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان، محمود شکری و کوچکی‌نژاد نمایندگان تالش و رشت، جواد کریمی‌قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات، فتح‌الله حسینی و امید کریمیان نمایندگان مردم قصر‌شیرین و مریوان، ایرج عبدی نماینده مردم خرم‌آباد، ابراهیم کارخانه‌ای نماینده همدان، علی ایرانپور نماینده مردم مبارکه و مهرداد بائوج‌لاهوتی نماینده لنگرود انجام می شود.

گفتنی در جلسه روز سه‌شنبه(۱۷ اردیبهشت) بررسی تقاضای تحقیق و تفحص جمعی از نمایندگان در خصوص نحوه تهیه، توزیع و ذخیره‌سازی کالاهای اساسی مردم و نظارت بر آن‌ها را در دستور کار خود دارند.

همچنین در روز چهارشنبه(۱۸ اردیبهشت) جلسه هیئت رئیسه کمیسیون برگزار خواهد شد. و نیز در روز یک شنبه (۱۵ اردیبهشت) کارگروه تحقیق و تفحص ستاد حمل و نقل سوخت استماع گزارش این ستاد و نیز نشست با مسئولان ستاد مذکور را در برنامه خود دارد.

گفتنی است کارگروه پولی و مالی کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه رسیدگی به اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم و اصلاحات بعدی آن را در دستور کار خود دارند.
انتهاي پيام/
برچسب ها: مجلس ، کمیسیون ، اقتصادی ، وزیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.