سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله رژيم صهيونيستي به خبرنگاران فلسطينی براي جلوگيري از افشاي حقايق

رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از افشای حقایق خبرنگاران فلسطینی را با گلوله های جنگی، ماشین آب پاش و گاز اشک آور هدف قرار می دهد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه تلویزیونی پرس تی وی ، به مناسبت روز جهانی آزادی مطبوعات، کنفرانسی در رام الله واقع در کرانه باختری برگزار شد. هدف از این کنفرانس ارزیابی وضع روزنامه نگاران و خبرنگاران فلسطینی بود که تحت اشغال اسرائیل کار می کنند. این کنفرانس را اتحادیه روزنامه نگاران در ساختمان هلال احمر برگزار کرد. در این کنفرانس درباره وضع بغرنج و دشواریهای کار روزنامه نگاران و خبرنگاران فلسطینی بحث و تبادل نظر شد. خبرنگاران فلسطینی دائما هدف حمله نیروهای اسرائیلی هستند.

عباس مومانی عکاس خبرگزاری فرانسه به پرس تی وی گفت: روزنامه نگاران به طور کل بویژه عکاسان هدف حملات مستقیم اسرائیلیها هستند. آنها هیچ فرقی میان تظاهرکنندگان و روزنامه نگاران قائل نیستند. آنها عکاسان را هدف قرار می دهند تا از بازتاب حقایق و واقعیتهای مناطق اشغالی جلوگیری کنند.

ناصر شیوخی عکاس آسوشیتد پرس از جمله کسانی است که بارها هدف حملات اسرائیلیها قرار گرفته و زخمی شده است. او گفت نیروهای اسرائیلی در الخلیل مرا با نارنجک صوتی مستقیما هدف قرار دادند که به سرم اصابت کرد و زخمی شدم.

او تاکید کرد اسرائیلیها با گلوله های جنگی، ماشین آب پاش و گاز اشک آور خبرنگاران را هدف قرار می دهند تا جلوی ضبط تصاویر را بگیرند و اجازه ندهند حقایق جنایتهایشان آشکار شود.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.