سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر حوزه هنری استان تهران :

شنبه شاهد رونمایی 15 عنوان کتاب در حوزه هنری خواهیم بود

محمد سرشاراز تولید کتاب هایی در سالهای گذشته وچاپ توزیع انها در دوره کنونی خبر داد به طوری که شنبه شاهد رونمایی 15 عنوان آنها در حوزه هنری استان تهران خواهیم بود.

محمد سرشار، مدیر حوزه هنری استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران در رابطه با فعالیت های کنونی این حوزه گفت:
مهمترین ماموریت این حوزه تاکید بر مدیریت حوزه هنری کودک و نوجوان است که ماموریتی ملی برای حوزه هنری استان تهران به حساب می آید.
وی ادامه داد: در این حوزه برای مخاطبان کودک و نوجوان ماموریت هایی ذاتی را حوزه هنری استان تهران بر عهده دارد و در سطح استان تهران اجرا خواهد کرد.
سرشار با اشاره به فعالیت های دیگر حوزه هنری افزود : یکی دیگر از ماموریت های حوزه هنری به عنوان ماموریت دوم شناسایی، جذب و همکاری با هنرمندان جوان انقلاب اسلامی است تا با تجربه و ازمون های بیشتر بتوانند وارد عرصه حرفه ای هنر انقلاب اسلامی شوند.
وی در رابطه با اهداف این مرکز در سال 92 تصریح کرد : رویکرد کلی حوزه در سال 92 به سمت تولید اثار هنری و تربیت هنرمندان انقلاب پیشرفته است و نسبت به سال گذشته در زمینه تولید حجم بیشتری را شاهد بوده ایم.
سرشاراضافه کرد: این تولیدات درعرصه های کتاب،فیلم،نمایش،فیلنامه و محصولات جانبی برای کودک و نوجوان است.
مدیر حوزه هنری استان تهران همچنین افزود : در سالهای گذشته کتاب های گوناگونی به مدیریت کاظم نظری و دبیری عباس محمدی تولید شده ودر دوره کنونی به مرحله چاپ وتوزیع رسیده است به طوری که شنبه شاهد رونمایی 15 عنوان انها خواهیم بود./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.