سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نيکزاد:

خدمات زيربنايي و روبنايي شهر جديد پرديس به خوبي در حال پيشرفت است

وزير راه و شهرسازي امروز از طرح ساخت مسکن مهر در شهر جديد پرديس بازديد و اعلام کرد: طرح هاي دسترسي به خدمات زيربنايي و روبنايي و همچنين تردد شهروندان در اين شهر به خوبي در حال پيشرفت است.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران ،علي نيکزاد  گفت: حدود 240 تا 250  هزار واحد مسکن مهر در سراسر کشور آماده واگذاري است و اخيراً در استان آذربايجان شرقي 38 هزار و 955 واحد تحويل مردم شد.
وي افزود: همواره تاکيد داريم که زيرساخت هاي تأمين آب ، برق و گاز فراهم شود و هيچ اجباري نداريم که مسکن مهر را بدون اين زير ساخت ها واگذار کنيم.
نيکزاد افزود: بارها به مردم عزيز گفته ايم که بنايي نداريم مسکن مهر را بدون اين خدمات واگذار کنيم و خوشبختانه طرح هاي تأمين تأسيسات زيربنايي و روبنايي در محيط طرح مسکن مهر به خوبي در حال پيشرفت است.
وي افزود: ساخت 4 ميليون و 300 هزار مسکن شهري و روستايي در دولت هاي نهم و دهم آغاز شده است که تا ابتداي امسال 2 ميليون 650 هزار واحد به ثمر رسيده است.
وي گفت: امسال هم يک ميليون و 50 هزار واحد مسکن شهري به اتمام مي رسد و 600 هزار واحد مسکن روستايي هم بنياد مسکن انقلاب اسلامي در دست ساخت و تکميل دارد که با بهره برداري از آنها طرح ساخت 4 ميليون و 300 هزار واحد مسکن شهري و روستايي به سرانجام خواهد رسيد.
وزير راه و شهرسازي درباره پيشرفت ساخت مسکن مهر در شهر جديد پرديس هم گفت: در نيمه دوم سال گذشته ساخت 80 هزار مسکن برنامه ريزي شده که به خوبي پيشرفته است و بخشي از اين واحدها در حد سفت کاري و برخي هم در مرحله نازک کاري است.
نيکزاد گفت: پيمانکاران اين طرح براي تأمين راههاي دسترسي هم تلاش مي کنند و تأسيسات زيربنايي مانند آب و برق و فاضلاب و تلفن و تأسيسات روبنايي مانند خدمات نيروي انتظامي ، بازارچه هاي محلي و محيط هاي تجاري ، محيط هاي آموزش و فرهنگي و مساجد در حال ساخت است.
وي گفت: به شهروندان اطمينان مي دهيم که هنگام تحويل واحدهاي خود هيچ دغدغه اي از لحاظ تأمين خدمات نخواهند داشت و خوشبختانه فعاليتها با قدرت و جديت بيشتري پيش مي رود.
وي افزود: مجموعه نخست واحدهاي در دست ساخت را در شش ماهه نخست سال جاري واگذار خواهيم کرد.

برچسب ها: نیکزاد ، مسکن ، مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.