سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرداری منطقه 12 در سال 92 ؛

سامانه 137 دریک نگاه

مدیر سامانه 137 شهرداری منطقه 12، از عملکرد سامانه 137 در این منطقه خبر داد.

حسین سعدی پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به میزان رضایتمندی فروردین ماه سال 92، 8/88 درصد نسبت به رضایتمندی سال 91 با 54/83 درصد میزان رضایتمندی شهروندان منطقه 12 رشد قابل توجهی داشته است.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: با رشد حدود 26/5درصدی رضایتمندی شهروندان منطقه 12، امیدواریم اردیبهشت ماه سال 92 ، میزان رضایت مندی شهروندان تا 90 درصد برسد.
سعدی پور با اشاره به آمار پیام های سامانه 137 شهرداری منطقه 12 گفت: بیشترین آمار پیام های سامانه 137 منطقه 12 مربوط به جمع آوری شامل خاک، نخاله، مخازن زباله، نصب مخازن زباله و موارد فیزیکی است.
وی ادامه داد: موضوع کلی ومورد توجه شهروندان منطقه 12، موضوع اول جمع آوری و نصب، موضوع دوم زباله و ضایعات، موضوع سوم مرمت آسفالت، موضوع چهارم نظافت و موضوع پنجم سطح معبر است.
سعدی پور در پایان با اشاره به نحوه ی ارسال پیام به سامانه 137 افزود: شهروندان منطقه 12 ، می توانند از طریق چهار گزینه مرکز تماس 137، شماره پیام کوتاه 3000137 سایت اینترنتی http:/137.ir.tehra صندوق پستی 11155-137 منطقه 12 با سامانه 137 ارتباط برقرار کنند./ف
برچسب ها: شهروندان ، معبر ، آسفالت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.