سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كشف يك تن مواد مخدر در خراسان رضوي

فرمانده انتظامي خراسان رضوي گفت : با انهدام 3 باند تهيه و توزيع مواد افيوني، يك تن مواد مخدر در مشهد كشف شد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي استان خراسان رضوي  گفت: تيم هاي اطلاعات و عمليات پليس مبارزه با مواد مخدر استان در مبارزه بي امان با سوداگران مرگ توانستند سه باند تهيه و توزيع مواد افيوني را منهدم كنند.
سردار سرتيپ بهمن اميري مقدم افزود: پليس در اين عمليات گسترده از ابتداي سال جاري قريب به 500 كيلو گرم ترياك، 400 كيلو گرم حشيش و يك كيلو و 680 گرم هروئين فشرده كشف و 23 تن از سركردگان اين باندها را دستگير كردند.
سردار اميري مقدم گفت: در اين عمليات 13 دستگاه خودرو سبك و سنگين، 36 دستگاه تلفن همراه، دو دستگاه تجهيزات كامل دريافت از ماهواره و 18 ميليون و 500 هزار تومان وجه نقد كشف شده است.
فرمانده انتظامي استان خراسان رضوي گفت: از ابتداي سال جاري تيم هاي گشت و كنترل پليس مبارزه با مواد مخدر استان 284 منزل مسكوني كه مراكز تهيه و توزيع مواد مخدر بود را نيز بازرسي و قريب به 20 كيلوگرم انواع مواد مخدر كشف كردند. 
اميري مقدم با اشاره به اين مطلب كه طرح جمع آوري معتادان پرخطر از شهر مشهد نيز از اسفندماه سال گذشته آغاز و در سال جاري با جديت دنبال مي شود گفت: در دو مرحله از اجراي اين عمليات، 99 معتاد پرخطر جمع آوري و به مراكز ترك اعتياد تحويل داده شده اند.وي از همكاري شهروندان با پليس تشكر كرد./ف
برچسب ها: کشف ، مواد ، مخدر ، خراسان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.