سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتراف سارقان لوازم خودرو به 14 فقره سرقت در ملارد

با تلاش مأموران پليس آگاهي شهرستان ملارد غرب استان تهران و دستگيري 3 سارق سابقه دار لوازم خودرو ، 14 فقره سرقت کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، سرهنگ محسن صفري "فرمانده انتظامي شهرستان ملارد" صبح امروز با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت لوازم خودرو و شكايت تعدادي از شهروندان در اين خصوص، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي قرار گرفت. 
"سرهنگ صفري" افزود: با تشكيل اكيپ ويژه اي از کارآگاهان پليس آگاهي، پرونده تحت بررسي قرار گرفت و با کنترل نقاط مختلف شهرستان ملارد، تحقيقات پليس براي شناسايي و دستگيري
متهمان آغاز شد . 
فرمانده انتظامي شهرستان ملارد خاطر نشان كرد: : با بررسي سوابق مجرمان وبا کمک يکي از شکايان سرنخ تازه اي از سارقان بدست آمد و در ادامه با کنترل مناطق تردد آنها توسط پليس، سرانجام شب گذشته 3 سارق بنام هاي "محمد-چ"، "بهروز-خ" و " سجاد-ک" شناسايي و با هماهنگي قضايي درمخفيگاهشان در ملارد دستگير شدند. 
متهمان كه از سارقان سابقه دار و حرفه اي بودند در ابتدا منکر هرگونه سرقت شده ولي در بازجويي هاي فني پليس، لب به اعتراف گشوده و به 14 فقره سرقت لوازم وقطعات خودرو اقرار كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان ملارد با بيان اينكه تمامي مالباختگان شناسايي شدند، خاطر نشان كرد: متهمان با تشكيل پرونده به مرجع قضايي معرفي و روانه زندان شدند . 
اين مقام مسئول در ادامه ضمن تاکيد بر رعايت نکات ايمني از سوي شهروندان گفت: سارقان لوازم داخل خودرو با شيوه هاي مختلف به خودروهايي که از نظر ايمني وضعيت مناسبي نداشته باشند، دستبرد مي زنند، شهروندان آگاه باشند که با استفاده از سيستم ايمني مناسب اين فرصت را از سارقان بگيرند./ف

برچسب ها: اعتراف ، سارق ، لوازم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.