سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

حماسه‌ای بسازیم که یک خطی را در تاریخ انقلاب تثبیت کند

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان این که باید حماسه‌ای بسازیم که یک خطی را در تاریخ انقلاب تثبیت کند، گفت: قضیه پیچیده است،فکر نکنید در انتخابات 92 جریان‌های لائیک مثل گذشته حاضر می‌شوند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در حسینیه امام خمینی مشهد افزود: این جریان در هر موقعیتی در شکل خاص خودش به عنوان سرباز انحراف جلوه می‌کند، مسئله قدرت‌یاب‌ها و فرصت‌طلب‌هاست.

آیت‌الله علم‌الهدی در ادامه عنوان کرد: در جریان سیاست‌ داخلی یک مجاهد دلاور می‌آید در میدان آن هم یکه و تنها در مقابل جریان انحراف مقابله می‌کند و مقاومت می‌کند و نه تنها پیروز شود بلکه خط پیروزی این جریان را در تاریخ می‌سازد.

امام جمعه مشهد تأکید کرد: وقتی مقام معظم رهبری می‌فرمایند سال حماسه سیاسی، مسئله حرکت و پویش دلاورانه یک جریان مستمر در طول 34 سال انقلاب را نمی‌خواهند، چرا که آن را داریم.

وی خاطرنشان کرد: از ما یک حرکت بی‌نظیر فوق‌العاده از موضوع حماسه خواستند که دقیقاً همان کاری است که حضرت زهرا (س) انجام داده است.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه حماسه‌ای بسازیم که یک خطی را در تاریخ انقلاب تثبیت کند بیان داشت: حماسه‌ای که دشمنانمان ناامید شوند و مردم خطشان را برای همیشه بشناسند، می‌سازیم.

آیت‌الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: اگر امروز بنا باشد روی کره زمین وجود امام زمان (عج) یک سپاه متشکل تشکیل بدهد؛ آن سپاه شمایید.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: این یعنی با تمام فتنه‌ها و انحراف‌ها و نفاق‌ها با همه وجود به عرصه بیایند، شما نه تنها جان و بدن بلکه حیثیت و آبروی خود را به مسلخ بیایید.

وی با بیان اینکه عواملی هستند که می‌خواهند در عرصه قدرت و سیاست بیایند گفت: جریان فتنه نقشه می‌کشد که به صورت یک گفتمان در حاشیه اشخاص قرار می‌گیرند.

آیت‌الله علم‌الهدی در ادامه تصریح کرد: آنها تجربه‌های اتاق فکر و نرم‌افزار حرکت را دارند و همه استعدادشان را به پای کسی می‌ریزند که می‌گوید چطور همه را به قدرت برسانم و خودم در قدرت نباشم.

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: معنای حماسه سیاسی برای هر قشر یک مفهوم دارد.

آیت‌الله علم‌الهدی بیان داشت: حماسه سیاسی در پهنه جامعه به این است که در عرصه سیاست داخل شوند و در انتخابات شرکت کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اذعان داشت: حماسه سیاسی برای ما یک معنای دیگری دارد، یعنی بیایید در میدان بدنه جامعه را در ناحیه‌ای که گفتمان‌های وابسته به جریان نااهل و لائیک نفوذ نکرده باشد جهت دهیم.

آیت‌الله علم‌الهدی یادآور شد: من به عنوان امام جمعه همیشه خطبه می‌گویم ولی اینها کار فوق‌العاده نیست، باید در مرحله‌ای سینه‌چاک خودم و حیثیتم را بیاورم به میدان، این همان کاری است که زهرا اطهر انجام داده است.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: آن جایی که بناست فعالان بیایند به عرصه ملاحظه مقام و شغل و مسئولیت و ارتباطات را نباید داشته باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آنچه در درجه اول مهم است پدافند قضیه است، این که مردم شرکت کنند یک مسئله و یک کار است.

امام جمعه مشهد بیان داشت: اگر به مردم بگوییم به چه کسی رأی ندهند لازم نیست بگوییم به چه کسی رأی بده، کل جریان‌های فتنه و انحراف را در یک پکیج وارد کرده و جلوی مردم قرار دهیم که به آنها رأی ندهند.

امام جمعه مشهد در ادامه گفت: طبیعی است که در کشور فضای انتخاباتی به وجود بیاید یک عده‌ کیسه‌هایشان را باز می‌کنند که پر شود/س

برچسب ها: عضو ، مجلس ، خبرگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.