سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/قاضی زاده خبر داد:

ثبت نام بیش از 17 هزار نفر برای انتخابات شوراهای خراسان رضوی

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات چهارمین دوره شوراهای شهر و روستای خراسان ‌رضوی از ثبت نام بیش از 17 هزار نفر برای انتخابات شوراهای این استان خبر داد و گفت: تاکنون تنها 3 مورد تخلف انتخاباتی در مشهد در حوزه شهری و پیامکی مشاهده شده که به متخلفان تذکر نیز داده شده است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در جمع خبرنگاران با بیان این که موضع ما در این خصوص پیشگیرانه است، افزود: با این روش افرادیکه مرتکب تخلف می شوند، پس از تذکرات لازم، روند خود را تغییر می دهند.

وی با اشاره به فعالیت بیش از 3 هزار نفر در هیئت نظارت خراسان رضوی ابراز داشت: از این تعداد 200 نفر کار بازرسی انتخابات شوراها را در 70 مرکز بخش و 28 شهرستان انجام می‌دهند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات چهارمین دوره شوراهای شهر و روستای خراسان ‌رضوی تصریح کرد: در سال جاری پدیده‌ها و تحولات سیاسی، اجتماعی را پیش‌رو داریم که در عرصه بین المللی و منطقه‌ای در سرنوشت جمهوری اسلامی ایران بسیار تاثیرگذار است.

وی با بیان این که در 34 سال گذشته در تمامی انتخابات‌ شاهد حضور با بصیرت و حداکثری ملت ایران بوده ایم ابراز امیدواری کرد: در فضایی سالم شاهد حضور پرشور و حداکثری ملت عظیم ایران در انتخابات پیش‌‌رو باشیم.

قاضی‌زاده یادآور شد: در عرصه انتخابات شوراها با توجه به اینکه هیئت نظارت بر عهده مجلس شورای اسلامی بوده، فرآیندهای اجرایی و نظارتی از مدت‌ها قبل آغاز شده و امروز نیز شاهدیم که هیئت‌های نظارت و اعضای هیئت اجرایی انتخاب شده اند.

وی با تاکید بر این که ثبت نام از نامزدها انجام و استعلام‌های لازم صورت پذیرفته است، متذکر شد: در همین راستا از مردم تقاضا داریم در صورتی که از نامزدهای ثبت نام شده مستندات و موضوعاتی را در دست دارند که این مستندات در اختیار نهادهای نظارتی و امنیتی نیست آن ها را در مدت یک هفته به هیئت نظارت مستقر در فرمانداری و استانداری ارائه دهند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات چهارمین دوره شوراهای شهر و روستای خراسان ‌رضوی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از 17 هزار نفر برای این دوره از انتخابات در این استان ثبت نام کرده اند که 750 نفر متعلق به شهر مشهد  هستند./س

برچسب ها: رئیس ، هیئت ، نظارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.