سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نامزد قطری کرسی ای اف سی در فیفا امیدوار به انتخابات آینده

حسن الذوادی مسئول کمیته برگزاری جام جهانی 2022 قطر از شکست در کسب کرسی کنفدراسیون آسیا در کمیته اجرایی فیفا افسرده نیست؛ چرا که احتمالا بزودی فرصت دیگری برای کسب این کرسی برای او فراهم خواهد شد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ،  الذوادی 34 ساله در رقابت با شیخ سلمان با کسب 18 رای در مقابل 28 رای شانس حضور در کمیته اجرایی فیفا را نیافت.

الذوادی گفت : این نتیجه ضربه ای برای من نیست. آینده ام هر چه که باشد تعهدم و اشتیاقم به فوتبال همچون همیشه قوی است. پیروزی شیخ سلمان به معنای حضور چهارساله او بر کرسی کمیته اجرایی فیفا است. او به علی بن الحسین از اردن و ووراوی ماکودی از تایلند ملحق می شود که هر دو تا سال 2015 در این کمیته حضور دارند.

با توجه به اینکه ورنون مانیلال چهارمین عضو کمیته اجرایی فیفا از آسیا به مدت هشت سال به علت رفتار غیراخلاقی محروم شده است، الذوادی احتمالا مجبور نیست مدت زیادی برای این کسب این سمت منتظر بماند.

فرناندو سریلانکایی وعده داده با این اتهامات به چالش برمی خیزد. اما انتظار می رود بزودی انتخابات برای تعیین این سمت برگزار شود و الذوادی نامزد احتمالی این سمت خواهد بود.

 کنفدراسیون فوتبال آسیا روز جمعه برای یک کنگره دیگر تشکیل جلسه می دهد و احتمالا این موضوع مورد بررسی قرار می گیرد. درحالی که دو عضو غرب آسیا به نمایندگی ازآسیا در نهاد حاکم بر فوتبال جهان حضور دارند، متقاعد کردن 47 فدراسیون عضو این کنفدراسیون به انتخاب کرسی سوم از غرب آسیا کار دشواری خواهد بود.

شیخ سلمان با اشاره به این موضوع گفت: ما مایلیم توازن مناسبی بین مناطق مختلف آسیا را مشاهده کنیم. در همین حال الذوادی به مسئولیتی که در کمیته برگزاری جام جهانی 2022 قطر دارد بازمی گردد. 
برچسب ها: کنفدراسیون ، فوتبال ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.