سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قرارداد وين روني تمدید می شود

باشگاه منچستريونايتد آماده است تا قرارداد وين روني، مهاجم ملي پوش اين باشگاه، را براي 4 سال ديگر تمديد کند.

 به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، تنها دو سال از قرارداد فعلي روني با يونايتدها باقي مانده و شايعات زيادي در مورد آينده اين مهاجم باتجربه به گوش مي رسيد. گفته مي شود او با فرگوسن دچار مشکل شده و ممکن است الدترافورد را ترک کند. با اين وجود، مديران باشگاه نگران به پايان رسيدن قرارداد روني و جدايي او از جمع شياطين با انتقال آزاد هستند.

مدتي پيش اعلام شد که روني و مديربرنامه هايش در حال مشورت در مورد آينده او هستند اما به نظر مي رسد يونايتدها آماده ارائه يک پيشنهاد جديد به روني هستند.

روني در حال حاضر هفته اي ۲۵۰ هزار پوند دستمزد از منچستريونايتد دريافت مي کند و بعيد است که باشگاه حاضر به تمديد قرارداد او با همين دستمزد باشد. آنها در سال ۲۰۱۰ در شرايطي حاضر به پذيرفتن چنين قراردادي شدند که روني تهديد کرده بود به منچسترسيتي خواهد رفت.

اما اکنون علي رغم علاقه مندي پاري سن ژرمن براي خريد روني، او به شدت خواهان ادامه حضور در الدترافورد است اما احتمالا پل استرتفورد، مدير برنامه هاي او، بار ديگر بر سر دستمزد او حسابي با باشگاه چک و چانه خواهد زد. 

مدتي پيش  گفته مي شد روني در اردوي تيم ملي انگليس به هم تيمي هايش گفته در تابستان منچستريونايتد را ترک خواهد کرد اما به نظر مي رسد با توجه به علاقه خانواده روني براي ماندن در منچستر، او هم ترجيح مي دهد همچنان براي شياطين سرخ بازي کند.

نيمکت نشيني روني در ديدار برگشت مقابل رئال در مرحله يک هشتم نهايي چمپيونزليگ، شايعات در مورد احتمال جدايي او را قوت بخشيده بود اما اکنون به نظر مي رسد او همچنان شماره ۱۰ شياطين سرخ باقي خواهد ماند.

گفته مي شود کمپاني نايک که اسپانسر منچستريونايتد و همچنين روني است، نقشي اساسي در اين بين داشته است. آنها در نشست اخريشان به مديران يونايتد براي تمديد قرارداد همکاري شان، اعلام کرده اند که خواهان ادامه حضور روني در اين باشگاه هستند.
برچسب ها: مرحله ، هشتم ، نهایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.