سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرابلس لبنان محل تجمع گروههاي سلفي تکفیری

طرابلس لبنان به محل تجمع گروههاي سلفي تبديل شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه الاخباریه سوریه ، شهر طرابلس لبنان به مکانی برای گروههای سلفی تندرو تبدیل شده است.

طرابلس لبنان به دژ مستحکمی برای گروههای مزدور و باندهای تروریستی که نیروهای چهارده مارس آن را هدایت می کنند، تبدیل شده است.

این شهر اکنون به محلی برای تجمع گروههای سلفی تندرو و تکفیری ها تبدیل شده است.

وی در ادامه این مطلب افزود کسانی که اوضاع شمال لبنان را رصد می کنند دولت را مسئول ناامنی های به وجود آمده در این شهر می دانند زیرا اکنون این شهر به محلی برای نمایش نیروهای سلفی تندرو و کسانیکه از آنان حمایت می کنند، در آمده است.

«غالب قندیل» کارشناس مدیر مرکز خاورمیانه در این باره می گوید ما در این شهر مقابل گروههایی قرار گرفته ایم که سعد الحریری آنها را در شمال لبنان،عرسال، بقاع و صیدا به وجود آورده و سازماندهی کرده است.

وی افزود این افراد تحت نظارت سعد الحریری هستند و با پولهای عربستان سعودی حمایت می شوند. عربستان از این گروههای سلفی و تکفیری برای جنگیدن در برابر نظام سوریه استفاده می کند.

غالب قندیل تصریح کرد ارتش سوریه این روزها تلفات سنگین و مهلکی به گروههای تروریستی وارد کرده است حال تروریست هایی که در سوریه حضور دارند تلاش می کنند با نفوذ از طریق روستاهای هم مرز با لبنان درگیریها را به داخل این کشور بکشانند و امنیت داخلی لبنان را به مخاطره اندازند.

این شبکه در پایان افزود ناامنی های اخیر به وجود آمده در طرابلس را گروههای سلفی و تکفیری به وجود آوردند و نیروهای امنیتی لبنان نیز توانایی ندارند اوضاع را در این منطقه به خوبی کنترل کنند.
برچسب ها: طرابلس ، لبنان ، سلفی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.