سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایه کولر خودکار با قابلیت تنظیم ارتفاع طراحی شد

پایه کولر خودکار با قابلیت تنظیم ارتفاع طراحی شد پایه کولر خودکار با قابلیت تنظیم ارتفاع با حجم و وزن کم و امکان حمل و نقل آسان نسبت به چهارپایه های قدیمی طراحی و ساخته شد .

محمد رضا ربیعی صفت مخترع  با بیان اینکه به ازای هر کولر یک زیرکولری نیاز است به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت : افراد زمان زیادی را علاوه بر هزینه ساخت و حمل نقل برای تهیه زیر کولر صرف می کنند .
 
وی با اشاره به اینکه گاهی ارتفاع این پایه ها دقیق اندازه گیری نشده و در زمان نصب ایجاد دردسر می کند افزود: نیاز است که در زمان نصب و قرار دادن کولر روی زیرکولری ، کولر تراز باشد که گاهی به دلیل ناتراز بودن سطح پشت بام ها معمولا چهارپایه نمیتواند به یک اندازه باشد و نیاز به تنظیم ارتفاع جهت شیب است .
 
این مخترع تصریح کرد : با یک ابتکار عمل فنی می توان تمامی این درد سر ها شامل هزینه بیشتر ، وقت گیری و ... را از بین برده و از پایه کولر خودکار با قابلیت تنظیم ارتفاع که کم حجم و کم وزن است استفاده نمود .
 
وی در ادامه با بیان اینکه حمل و نقل آسان نسبت به چهارپایه های قدیمی و تراز کردن از ویژگی های این دستگاه است یادآور شد: ریزش یکنواخت آب بر روی پوشالها و نتیجتا افزایش بازدهی و کاهش مصرف آب را در پی خواهد داشت .
 
محمد رضا ربیعی صفت در پایان با اشاره به اینکه قطعه از دو قسمت تشکیل شده است خاطرنشان کرد: یک قسمت قطعه اصلی است که ضمن اینکه پایه های لوله ای شکل به قطر 32 میلی بر روی آن ایجاد شده ، انحنای متصل به بدنه کولر نیز مطابق انحنای بدنه کولر بر روی قطعه ایجاد شده و با پیچ و مهره کامله به بدنه کولر محکم می شود ./
برچسب ها: کولر ، خودکار ، تنظیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
هومن
۱۱:۱۸ ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
بسیار ممنون میشم اگه بفرمایید کجا میتونم یکی از این چهارپایه ها تهییه کنم. لازم دارم. با تشکر