سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عسلویه/

مدیر کارخانه تولید دستمال‌کاغذی در کنگان بازداشت شد

رئیس اداره استاندارد کنگان از بازداشت مدیر کارخانه دستمال‌کاغذی در کنگان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، مصطفی رامشی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره استاندارد با همه امکانات و ظرفیت موجود در راستای دفاع از حقوق شهروندان تلاش می‌کند و با متخلفان برخورد می‌کند.

وی از بازداشت یک واحد تولیدی در بندر کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: عدم رعایت استانداردهای لازم دلیل بازداشت این مدیر است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در پی بی‌توجهی به تذکرات کارشناسان استاندارد، مدیر واحد تولیدی دستمال‌کاغذی در بندر کنگان بازداشت شد.

رامشی تصریح کرد: این واحد تولیدی دستمال کاغذی در بندر کنگان، توسط کارشناسان استاندارد شهرستان کنگان پلمپ شد.

وی اظهار داشت: عدم اجرای قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد و فعالیت بدون مجوز پروانه کاربرد علامت استاندارد، تخلف محسوب می‌شود.

این مسئول افزود: واحد تولیدی مذکور نیز با توجه به محرز شدن تخلف، با حکم قضایی دادستان شهرستان کنگان، توسط کارشناسان استاندارد کنگان به همراه مأمور نیروی انتظامی پلمپ و پرونده‌ آن به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

رامشی اضافه کرد: همچنین با ارائه شکواییه علیه این واحد تولیدی دستمال کاغذی از طرف اداره استاندارد کنگان، با حکم دادستان این واحد متخلف شناخته شده و مسئول آن بازداشت و با قرار وثیقه به شرط پی‌گیری برای دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد، آزاد شد.
برچسب ها: دستمال ، استاندارد ، کنگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.