سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

حضور مردم در انتخابات، پیش شرط تحقق حماسه سیاسی است

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مردم با حضور باشاط در صحنه سیاسی، دشمن را از توطئه افكنی نومید كرده و این مهم به طور یقین، مشكلات اقتصادی را مدیریت می كند.

یزدان جلالی در چهاردهمین نشست مسئولان بنیاد ملی نخبگان كشور و روسای بنیادهای نخبگان استانی در شهركرد، گفت: انتخاب شعار سال های پیش با محوریت اقتصاد از سوی مقام معظم رهبری نشان می‌دهد كه دشمن با استفاده از اهرم اقتصاد به دنبال ضربه زدن به نظام است.
وی گفت: خلق حماسه سیاسی و اقتصادی از ضروریات كشور در سال جاری است و نخبگان نیز در خلق هر دو حماسه، نقش مهمی ایفا می كنند.
جلالی اظهار داشت: امروز استقبال از ورود نخبگان به انتخابات باید مورد توجه قرار گیرد چرا كه حضور این افراد به پیشرفت و تعالی كشور منجر می‌شود.
معاون استاندار چهارمحال و بختیاری بر لزوم حضور پر شور جوانان در همه عرصه ها به ویژه اقتصاد و انتخابات تاكید كرد و گفت: جوانان بازوی توانمند بنیاد نخبگان هستند و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.
رئیس بنیاد نخبگان استان چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین گفت: این نشست­ در راستای برنامه ریزی و هماهنگی مسئولان بنیاد ملی نخبگان كشور و بنیادهای نخبگان استانی، استفاده از پتانسیل های موجود در استان ها و ارتقاء سطح برنامه­های حمایتی از نخبگان، هر سه ماه یك بار و به مدت دو روز در استان ها برگزار می شود.
خداد پیرعلی افزود: تبادل نظر در خصوص بهبود روند اجرایی حمایت از نخبگان و استعداد های برتر در استان ها، بررسی ساختار اجرایی و نیازهای استانی و طرح و بررسی پیشنهادهای مربوط به حمایت از افراد تحت پوشش بنیاد از مواردی است كه در این نشست مورد بررسی قرار می گیرد.
وی اظهار داشت: آشنایی مدیران با ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در سایر استان ها از دیگر اهداف این نشست ها است.
چهاردهمین نشست مسئولین بنیاد ملی نخبگان و بنیادهای نخبگان استانی با حضور معاون پژوهشی بنیاد ملی نخبلگان كشور و روسای بنیادهای سراسر كشور به مدت دو روز در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشكی شهركرد در حال برگزاری است./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.