سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

استفاده از فرصت ها، علم باوری و تلاش گری از فرآیندهای توسعه پایدار

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، استفاده از فرصت ها، علم باوری و تلاش گری از فرآیندهای توسعه پایدار در جامعه دانست.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، عباس فلاحی بابجان در مراسم تجلیل از دانش آموزان نمونه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اهر گفت: اگر بخواهیم به توسعه پایدار برسیم باید از فرصت ها استفاده  کنیم و خود را با علم روز همگون نماییم و از تلاش نیز نباید غافل باشیم و گرنه توسعه ای تحقق نخواهد یافت.

وی، ضابطه مندی، تبعیت از قانون، به کار گیری علم و روشها و رعایت منافع ملی و آزادی فردی را نیز از دیگر عوامل توسعه پایدار برشمرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، همچنین با اشاره به کارهای انجام شده در جهت ایجاد اشتغال در شهرستان اهر گفت: در این زمینه کارخانه ذوب آهن، ذوب مس، کنسانتره و بسته بندی و صادرات میوه  و کارخانه قند در حال احداث است که با بهره برداری از آنها زمینه اشتغال چند هزار نفر فراهم خواهد شد.

وی، همچنین از راه اندازی مجدد دانشکده پرستاری و مامایی اهر با حل مشکل زمین در آینده نزدیک خبرداد.

فلاحی باباجان، همچنین از مطالعه طرح حمایت از نخبگان در مجلس شورای اسلامی خبرداد و افزود: امیدواریم با تصویب این طرح شاهد حل مشکلات نخبگان باشیم.

در این مراسم معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی نیز از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست در رتبه بندی معلمان عنایت ویژه ای داشته باشند.

قناتی، توکل به خدا، اطاعت از فرامین الهی و نظم و انضباط را از رموز موفقیت انسان در عرصه های مختلف فردی و اجتماعی برشمرد و از دانش آموزان نیز خواست از این رموز غافل نشوند.

در این مراسم فرماندار شهرستان اهر نیز، از نخبگان به عنوان سرمایه های کشور یاد کرد.

صدیقی، برای رسیدن به قله های پیشرفت بر حمایت از نخبگان به عنوان آینده سازان کشور تأکید کرد.

گفتنی است :در این مراسم از 71نفر از دانش آموزان موفق در کنکور سراسری، المپیادهای علمی و مقام آور در مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اهر تجلیل شد. /س

 

برچسب ها: توسعه ، پایدار ، فرصت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.