سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال طرح محدودیت های ترافیکی در جاده های استان از ظهر امروز (پنجشنبه) تا پایان روز جمعه هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، سرهنگ محمدنژاد گفت: این طرح به منظور افزایش ایمنی ، ایجاد کشش و آسان سازی عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پنجشنبه و جمعه به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: بر این اساس ، تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز پنجشنبه دوازدهم اردیبهشت الی ساعت 22 روز جمعه سیزدهم اردیبهشت از محورهای کرج - چالوس ، هراز و فیروزکوه و بلعکس ممنوع است.

وی بیان داشت: ممنوعیت تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس کماکان ادامه دارد و تردد سایر وسایل نقلیه هم از ساعت 14 و 15 دقیقه الی 22 و 30 دقیقه روز جمعه مورخه سیزدهم اردیبهشت از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا ساعت 22 و 30 دقیقه روز جمعه از 15 کیلومتری بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

وی افزود: ممنوعیت تردد هر نوع تریلر از محور هراز کماکان ادامه دارد و تردد تمامی کامیون ها به استثنای کامیون های حامل موادسوختی و فاسد شدنی هم از ساعت 12 تا 21 و 30 دقیقه روز پنجشنبه (امروز) و از ساعت هفت صبح تا ساعت 21 و 30 دقیقه روز جمعه (فردا) از این محور ممنوع است.

محمد نژاد گفت: در حال حاضر وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان عادی است و تردد به صورت روان در جاده ها انجام می گیرد.

وی افزود : مرکز کنترل ترافیک فرماندهی پلیس راه مازندران به طور شبانه روزی با شماره تلفن 2182934 -051 آماده پاسخگویی در مورد وضعیت راه های استان است.
حدود 10 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی در مازندران وجود دارد/س

برچسب ها: محدودیت ، ترافیکی ، محور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.