سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صبح امروز صورت گرفت؛

"هرمزگان" چهاردهمین مقصد سفرهای استانی حجت‌الاسلام پورمحمدی/دیدار با روحانیون و اهل تسنن بندرعباسی+تصاویر

رئیس سازمان بازرسی کل کشور صبح امروز امروز (12 اردیبهشت 1392) در چهاردهمین سفر استانی خود وارد "بندرعباس شد و در بدو ورود به این شهر با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی، کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست‌‌جمهوری و عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان صبح امروز (12 اردیبهشت 1392) در چهاردهمین سفر استانی خود وارد "بندرعباس" شد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بدو ورود به این شهر مورد استقبال در فرودگاه قرار گرفت و پس از آن با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.



براساس این گزارش این کاندیدای یازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری در چهاردهمین سفر استانی خود با روحانیون بندرعباس دیدار و به سوالات آنها پاسخ داد.


گفتنی است، دیدار با اقشار مختلف مردمی از جمله اهل تسنن، حضور در نشست مطبوعاتی اصحاب رسانه بندرعباس، حضور در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی دانشگاه بندرعباس، همایش حماسه‌سازان سیاسی در گلزاز شهدا و هم‌اندیشی با فعالان سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بندرعباس از دیگر برنامه‌های حجت‌الاسلام و المسلمین پورمحمدی در "بندرعباس" است.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.