سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

بودجه پیشنهادی دولت به بخش کشاورزی نوید بخش حمایت از تولید داخلی

نماینده مردم بستان آباد درمجلس شورای اسلامی، از افزایش ۲۵درصدی اعتبارات تخصیص یافته به بخش کشاورزی در مقایسه با سال گذشته خبرداد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، نوری گفت: افزایش بودجه پیشنهادی دولت به بخش کشاورزی نوید حمایت از تولید داخلی و رشد اقتصادی کشور است.

وی با اشاره به تخصیص مقدار مشخصی اعتبار به بخش کشاورزی، از صندوق توسعه ملی گفت: این امر نشان از توجه دولت به این بخش بوده و افزایش ۲۵ درصدی اعتبارات به بخش کشاورزی در بودجه سال۹۲، قدمی مناسب در جهت حمایت از کشاورزان بخش کشاورزی به شمار می آید.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش اعتبارات بودجه بخش کشاورزی نسبت به سال گذشته نشان خوبی ازحمایت مسئولان اجرایی کشور نسبت به این بخش است تصریح نمود: بخش کشاورزی به دلیل تأمین امنیت غذایی مردم، از اهمیت فوق العاده ای برخوردار بوده و نیازمند حمایت و توجه مسئولین برای رسیدن به قله های بی نیازی از بیگانگان و خودکفایی است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، با بیان اینکه افزایش اعتبارات تخصیص یافته به بخش عمرانی فعالیت های کشاورزی رشد بدون وقفه این بخش و ارتقا اقتصادی کشور را بدنبال خواهد داشت، افزود: پیشرفت بخش اقتصادی و فراهم شدن زمینه ارزآوری برای کشوردر گرو توجه به بخش تولیدی است.

وی در ادامه به تعیین قیمت عادلانه با توجه به قیمت تمام شده تولید برای محصولات کشاورزی در سال جدید، اشاره کرد وگفت: اگرقیمت‌ها برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی عادلانه و با در نظرگرفتن بهای تمام شده انتخاب شود کشاورزان و تولید کننده گان در داخل انگیزه بیشتری برای تولید و رشد اقتصادی کشور خواهند داشت و مسئولین باید به این نکته توجه کامل داشته باشند که توسعه کشور منوط به بها دادن به تولید و تولیدکننده خواهد بود/س

برچسب ها: بودجه ، بخش ، کشاورزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.