سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

القاعده در کنترل عملیاتی سیا و موساد است

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره ادعای مقامات کانادا مبنی بر ارتباط مظنونین بمب‌گذاری راه‌آهن این کشور با ایران، گفت: از دست‌اندرکاران این کشور می‌خواهیم که فرصتی برای مطالعه و تحقیق اختصاص دهند و حرفی نزنند که از بنیان غلط است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصورحقیقت‌پور گفت:من واقعا خواهش می‌کنم کسانی به عنوان مسوولان و مقامات کانادا اظهارنظر کنند که از شعور و فهم سیاسی و امنیتی برخوردارند.

وی افزود: بروز و ظهور القاعده از کشورهایی است که اولا اهل سنت هستند، ثانیا به شدت متحجرند و دیگر اینکه شدیدا متعصب هستند و ما این ویژگی‌ها را در جمهوری اسلامی ایران نداریم، بنابراین «القاعده ایران» چیزی مثل همان اتهامی است که شاه به برخی از انقلابیون می‌زد و می‌گفت اینها مارکسیست‌های اسلامی هستند. در حالی که نه یک مارکسیست می‌تواند مسلمان باشد و نه یک مسلمان می‌تواند مارکسیست باشد.

نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اینکه القاعده در کنترل عملیاتی سازمان‌هایی مثل سازمان سیا و موساد بوده، موضوعی است که کاملا روشن است، بنابراین چنین اظهارنظرهایی نمی‌تواند در افکار عمومی دنیا تاثیرگذار باشد/س 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.