سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

بازسازی 1200 واحد خانه در مناطق زلزله‌زده از سوی مازندرانی‌ها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران از بازسازی یک هزار و 200 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده از سوی مازندرانی‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، سیدمجید هاشمی به بهره‌برداری واحدهای مسکونی بازسازی شده مازندرانی‌ها ‌توسط رئیس جمهور در روستای شهرک پایین بخش خواجه آذربایجان شرقی اشاره کرد.

وی افزود: ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران از زمان وقوع حادثه در این مناطق در 21 مرداد ماه سال گذشته در آذربایجان شرقی مستقر شد که در زمان مشخص با توجه به کارشناسی انجام شده مسئولیت بازسازی حدود یک هزار و 960 واحد خسارت ‌دیده را بر عهده گرفته است.

هاشمی به زمان اتمام ساخت همه واحدها اشاره کرد و گفت: امیدواریم با توجه به شرایط مساعد جوی، همت و تلاش اکیپ‌های مستقر در این استان ساخته شود و بقیه واحدها تا پایان تیرماه 92 به اتمام رسیده و به صاحبان‌شان تحویل داده شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران تصریح کرد : با توجه به عنایات ویژه مقام معظم رهبری و دولت مبلغ 14 میلیون تومان تسهیلات بازسازی و مبلغ 2 میلیون تومان کمک بلاعوض به خسارت‌دیدگان هر واحد مسکونی اعطا شد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.