سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

مسئولان در زمینه‌های اقتصادی گفتمان رهبری را مدنظر قرار دهند

استاد دانشگاه‌های مشهد گفت: تمام مسئولان فرمایشات مقام معظم رهبری را در زمینه‌های اقتصادی مد نظر قرار دهندتا از این طریق بهبود شرایط اقتصادی کشور را شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، عبدالکریم جوادی با اشاره به انتخاب شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: هر سال رهبر معظم انقلاب پیام راهبردی خود را به عنوان شعار سال برای تمام ارگان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی مشخص می‌کنند.

این فعال اقتصادی افزود: در چند سال اخیر شعارهای سال نامگذاری اقتصادی دارند؛ زیرا اگر به ساختارهای اقتصادی کشور توجه نشود نمی‌توان مطالبات مردم و بخش‌های تولید و صنعت را تحقق بخشید در نتیجه کشور با چالش‌های زیادی مواجهه می‌شود.

جوادی خاطرنشان کرد: برای پیشبرد نظام و انقلاب باید مدیران و مسئولان ذی‌ربط در عرصه‌های اقتصادی گام‌های بزرگی بردارند و با مدیریت ساختار اقتصادی زندگی مردم را بهبود بخشند.

وی با بیان اینکه اقلیم ایران به گونه‌ای است که تمام منابع در آن قرار دارد، تاکید کرد: با مدیریت صحیح می‌توان منابع کشور را به سمت و سوی اشتغال برد اما متاسفانه در حال حاضر در بخش‌های صنعتی و کشاورزی به ویژه در بخش خصوصی به خوبی فعالیت نمی‌شود.

مدیر منطقه یک موسسه عسگریه افزود: اگر تمام مسئولان فرمایشات مقام معظم رهبری را مد نظر خود قرار دهند؛ می‌توان پیام ایشان را به گفتمان تبدیل کرد و گام‌های موثری را برای ارتقای تولید و اقتصاد برداشت.

جوادی بیان کرد: با ایجاد امنیت اقتصادی در مشهد می‌توان سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را جذب کرده و از این طریق در توسعه و آبادانی این شهر بیش از گذشته تلاش کرد/س 

 

برچسب ها: زمینه ، اقتصاد ، گفتمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.