سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/حاشیه هایی خواندنی از افتتاح موزه زائر در مشهد:

از نماز خواندن شریف ملک زاده تا جا گذاشتن خبرنگاران

همزمان با پایان یافتن همایش بین المللی زیارت که فقط در سطح شهر مشهد بود مسئولین کشوری و استانی حاضر در جلسه جهت افتتاح موزه زائر رباط طرق مشهد آماده رفتن شدند و خبرنگاران را در محل جا گذاشتند تا خبرنگاران خود برای اعزام به محل به فکر بیفتند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، ملک زاده خطاب به خبرنگاران در ابتدا گفت که در موزه طرق پاسخگوی سوالات آنها خواهد شد ولی با ماجرای حضور خبرنگاران در محل مذکور پس از معطلی قابل توجه ای یک دستگاه ون برای اعزام خبرنگاران مهیا گردید که پس از سوار شدن و اعزام به محل مراسم افتتاح و سخنرانی شریف ملک زاده تمام شده بود.

در لحظه ای که درست 3 دقیقه به اذان مغرب به افق مشهد باقی مانده بود شریف ملک زاده به اتفاق همراهان خود تصمیم به نمازخواندن در محل چشمه وضو موزه زائر کرد و سبب معطلی چند دقیقه ای حضار گردید ضمن اینکه کسی اجازه حضور در ان محل را نداشت.

اتفاق بعدی این افتتاح را حضور زنان و مردان رنج کشیده رباط طرق که از وضعیت اسفبار این محل شاکی بودند به خود اختصاص می داد که شریف ملک زاده، استاندار خراسان رضوی، مدیرکل میراث، خبرنگاران و همه و همه را احاطه کرده بودند و خواستار اسفالت منطقه و تمهیدات بهداشتی بودند که مسئولن انها را به دستگاه های مسئول راهنمایی کردند!

همچنین ملک زاده در همایش گردشگری زیارت از وجود جریان های انحرافی در کشور خبر داد و گفت: این جریان ها قصد دارند تا تلاش و خدمت دولت احمدی نژاد را دارای شبه کنند. آنها نمی خواهند باور کنند که این دولت صد برابر دولت های دیگر فعالیت کرده است.

وی افزود: انها که می گویند من متوهم هستم بگذارید بگویند چرا که این توهم هم برای من دارای منزلت است من باز هم می گویم معتقدم امام رضا و حضرت حاضر حکم مسئولیتم را به من اهدا کردند و فقط احمدی نژاد آن را ابلاغ کرده است. از احمدی نژاد هم نمی ترسم و این را باز هم می گویم/ س


برچسب ها: نماز ، خواندن ، شریف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.