سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

آغاز پروژه‌های تحقیقاتی فرآورده‌های بیولوژیک شتر

با شرکت مسئولین موسسه تخقیقات علوم دامی کشور، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی، رئیس موسسه رازی شعبه شمال شرق کشور و معاونین بهبود تولیدات دامی استان‌های جنوبی کشور پروژه‌های تحقیقاتی تولید محصولات بیولوژیک ش‌تر در موسسه رازی شعبه شمال شرق کشور در مشهد آغاز شد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، مهندس صفرپور معاون بهبود تولیدات دامی خراسان رضوی در نشست علمی آغاز پروژه‌های تحقیقاتی کمیته فنی مشورتی شتراظهار داشت: پس از برگزاری کنگره ملی شتر در فروردین ماه سال گذشته نگاه متولیان تولید و جامعه علمی کشور به ش‌تر معطوف شد و بار دیگر این دام ارزشمند در پروسه‌های تولیدی و تحقیقاتی وارد شد.

وی افزود: توان بیولوژیکی ش‌تر نشان می‌دهد که این موجود یکی از دام‌های ارزشمند اقتصادی و علمی است و در حوزه تولیدات بیولوژیک نیز حرف برای گفتن بسیار دارد.

دکتر زیبایی معاون پژوهشی موسسه رازی شعبه شمال شرق کشور نیز در این نشست اظهار داشت: با توجه به پتانسیل‌های بیولوژیکی شتر در تولید محصولات درمانی موسسه رازی اقدام به راه اندازی پروژه‌های تحقیقاتی فرآورده‌های بیولوزیک شتر را آغاز کرده و برای اولین بار پروژه‌های تحقیقاتی و مطالعاتی نانوبادی، بیواکتیو، لاکتوپروکسیداز، لاکتوفرین و بیوسنتز در شعبه شمال شرق آغاز شده و به جامعه علمی و پزشکی کشور تقدیم خواهد شد.


برچسب ها: شرکت ، مسئولین ، موسسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.