سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

واكنش شركت آب منطقه‌اي به اعتراض طلبكاران زمين‌هاي سد ارداك

شركت آب منطقه‌اي خراسان رضوي در واكنش به خبر «سد ارداك يك ماه پس از افتتاح جنجال آفريد» در جوابيه‌اي اعلام كرد: اين شركت به استناد لايحه قانوني نحوه تملك اراضي براي اجراي برنامه‌هاي عمومي، عمراني و نظامي دولت مصوب سال 1358 شوراي محترم انقلاب اسلامي ايران و براساس توافق‌نامه مكتوب با نمايندگان قانوني مالكان نسبت به ارزيابي قيمت عادله روز اراضي و اعياني‌ها و خسارات وارده با جلب نظر هيئت كارشناسان رسمي دادگستري (منتخب مالكان، اين شركت و مرضي‌الطرفين) اقدام كرد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، ليكن متأسفانه مالكان به تحريك تعدادي از نمايندگان و با عنوان كردن خواسته‌هاي نامعقول و خلاف قانون و عدم اجراي صحيح مفاد توافق‌نامه مزبور و تهديد به تجمع و رسانه‌اي‌نمودن موضوع قانوني فوق از دريافت وجوه اراضي و منازل استنكاف مي‌كنند.

بنابراين اين شركت از طريق اين جوابيه دوباره اعلام و ابلاغ مي‌كند كه آمادگي كامل براي اجراي مفاد توافق‌نامه و پرداخت كليه حق و حقوق قانوني مالكان مزبور را داشته و دارد.

در بخش پاياني اين جوابيه خاطرنشان شده است؛ ضمناً بخشي از بهاي اراضي به حساب صندوق سپرده ثبت محل در سال گذشته توديع و مابقي ارزش ريالي اراضي تا سقف تعهد‌شده نزد اين شركت موجود است كه در صورت ادامه استنكاف كشاورزان از دريافت وجه، به حساب صندوق سپرده ثبت واريز و از طريق محاكم قضايي پرداخت خواهد شد.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.