سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

مبارزه جدی با سرباندهای حمل و توزیع مواد مخدر

استاندار کرمان تاکید کرد: در سال‌جاری باید با قدرت، همت و اراده بیشتر، هماهنگی بهتر و اشراف اطلاعاتی منسجم‌تر مبارزه با مواد مخدر در استان ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان اسماعیل نجار در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با قدردانی از اقدامات دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضایی در رابطه با مبارزه‌ی جدی با مواد مخدر، گفت: مبارزه با مواد مخدر باید به سمت مبارزه جدی با سرباندهای حمل و توزیع مواد مخدر سوق پیدا کند.

وی بر آموزش نیروهای انتظامی و امنیتی مبارزه با مواد مخدر تاکید و تصریح کرد: نیروهایی که در حوزه‌ی مبارزه با مواد مخدر فعالیت می‌کنند باید از آموزش‌های لازم و به روز در این حوزه برخوردار شوند.

نجار همچنین به ایجاد اردوگاه نگهداری معتادان در کرمان اشاره و تاکید کرد: باید نگهداری معتادان همراه با آموزشِ مهارت‌های مختلف باشد تا پس از سلامت، این افراد بتوانند با مهارت‌هایی که کسب کرده‌اند وارد بازار کار شوند و مشکلات معیشتی خود و خانواده‌شان را برطرف کنند.

وی افزود: همه‌ی دستگاه‌ها باید کمک کنند تا مهارت‌هایی که این افراد کسب می‌کنند، تبدیل به اشتغال شود.

نجار همچنین تاکید کرد: باید به گونه‌ای عمل شود تا پس از درمان، ارتباط معمولی این افراد با خانواده‌هایشان برقرار شود تا زیر چتر حمایت خانواده‌هایشان قرار گیرند./س

برچسب ها: کرمان ، امنیتی ، قدردانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.