سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رتبه برتر پليس فتا در جشنواره فناوري آموزش و پرورش

غرفه پليس فتاي ناجا به دليل حضور پررنگ در سومين دوره جشنواره فناوري اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش ،رتبه برتر را کسب کرد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس ، مراسم اختتاميه سومين دوره جشنواره فناوري اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش ، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمين "محي‌الدين بهرام محمديان" معاون پژوهشي وزير آموزش و پرورش،" يوسف نوري "رئيس مرکز آمار و فناوري اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش، سيد "علي يزديخواه "مديرکل آموزش و پرورش شهر تهران ،دکتر "اخوان" دبير عالي شوراي مجازي و سرهنگ " سهرابي " معاون اجتماعي پليس فتا ناجا برگزار شد . 
در بخش مسابقات اين جشنواره 82 هزار و 518 نفر ثبت‌نام کردند که 79 هزار و 140 اثر مورد بررسي قرار گرفت و از مجموع آثار 67 درصد متعلق به دانش‌آموزان و 33 درصد نيز متعلق به فرهنگيان است. 
اين گزارش حاکيست، غرفه پليس فتا نيز در اين جشنواره با هدف آموزش و اطلاع رساني به کاربران در راستاي کاهش وقوع جرايم در فضاي مجازي شرکت کرد . 
در اين غرفه کارشناسان پليس، ضمن پاسخگويي به سوالات بازديد کنندگان، لوح فشرده و کتاب هاي آموزشي در بين آنان توزيع مي کردند . 
گفتني است ، در آخرين روز از سومين جشنواره فناوري اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش ، " نوري " دبير کل اين جشنواره از غرفه پليس فتا به دليل حضوري پر رنگ در اين جشنواره ، تقدير و آن را يکي از غرفه هاي منتخب اين جشنواره اعلام کرد.
شايان ذكر است ، در اين خصوص لوح سپاسي نيز به رسم يادبود توسط "حجت الاسلام والمسلمين " محمديان " معاون وزير و رييس سازمان پژوهش و برنامه ريزي آموزشي به معاون اجتماعي پليس فتا ناجا اهدا شد./ف
برچسب ها: رتبه ، برتر ، پلیس ، فتا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.