سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کردستان/

اشتغال و سرمایه گذاری دو دغدغه مسئولان کردستان/مديران در خدمت جامعه کارگری هستند

استاندار کردستان گفت: دو مولفه اشتغال و سرمایه گذاری دو دغدغه همیشگی مدیران اجرایی و مسئولان دستگاه های اجرایی استان کردستان طی چند سال گشذته است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،علیرضا شهبازی ظهر چهارشنبه در بیست و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران گروه های کار و واحدهای نمونه استان کردستان اظهار داشت: مرتفع شدن بحث بیکاری جوانان تحصیلکرده استان و جذب سرمایه گذار همیشه در اولویت کاری مسئولان استان کردستان قرار دارد.

وی افزود: بیشتر از کسانی که به عنوان قشر کارگری در جامعه فعالیت دارند و رنج می کشند، کسانی رنج می کشند که به دنبال ایجاد اشتغال بوده و بیکار هستند.

استاندار کردستان ادامه داد: دشمنان نظام نیز همواره به دنبال فرصتی هستند که از این نقاط ضعف سواستفاده کنند و به انقلاب اسلامی ضربه وارد کرده و ملت ایران را در مقابل نظام قرار دهند که تاکنون با هوشیاری و آگاهی مردم همیشه در صحنه ناکام مانده اند.

شهبازی یادآور شد: کارگران همواره در سنگر حفاظت و حراست از این مرز و بوم پیشگام بوده اند و در دوران پیش از انقلاب، بعد از انقلاب و هشت سال دفاع مقدس وفاداری خود را نسبت به نظام اسلامی نشان داده اند.

وی با بیان اینکه مسئولان همیشه در خدمت مردم هستند، بیان کرد: مسئولان نیز می کوشند با شناسایی و رصد مشکلاتی که در جامعه کارگری و در حوزه کار وجود دارد، برنامه ریزی و راهکارهای عملی را ارئه دهند تا این مشکلات مرتفع شود.

استاندار کردستان گفت: باید به دنبال جذب سرمایه گذاران بومی و غیر بومی برای ایجاد اشتغال پایدار در استان بود تا زمینه های توسعه همه جانبه استان کردستان در حوزه اقتصادی فراهم شود.

شهبازی افزود: حمایت از کار و کارگر باید در دستور کار مدیران دستکاه های اجرایی استان کردستان قرار گیرد تا بتوان بسیاری از مشکلات این قشر آسیب پذیر را مرتفع کرد و ارتباط صمیمانه با آنان می تواند در تحقق این مهم نقش موثری اشته باشد.

وی در پایان اظهار داشت: کارگران نقش مهم و اساسی در شعار سال نیز دارند و با حضور آگاهانه خود در انتخابات 24 خرداد و افزایش تولید و بهره وری می توانند حماسه سیاسی و اقتصادی را رقم بزنند.

گفتنی است در پایان این مراسم که با حضور نمایندگان مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی، استاندار و تعدادی از مدیران کل استان کردستان برگزار شد از 130 کارگر و واحد نمونه استان کردستان تجلیل شد./ک

برچسب ها: خدمت ، مدیران ، کارگران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.