سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

دولت از انتساب گرانی‌ کالا‌ها به نوسانات ارزی دست بردارد

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه میوه تولید داخل کشور نباید با نوسان ارز تغییر قیمت دهد، گفت: دولت با تزریق کلان کالاها به بازار از افزایش قیمت ها جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام حبیب برومند‌ داشقاپوبا بیان اینکه کشور در زمینه تولید میوه هیچ مشکلی ندارد گفت:گرانی‌ها در میادین میوه و تره‌بار باید کنترل شود و در حد وعده از سوی مسئولان باقی نماند.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که عامل گرانی میوه در میادین تره‌بار نه هزینه های گزاف انبار داری و نه نوسان ارز است، افزود: میوه تولید داخل کشور نباید با نوسان ارز تغییر قیمت دهد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه دولت از منتسب کردن عامل گرانی‌ کالا‌ها و محصولات تولید داخل به نوسانات ارزی باید دست بردارد، گفت: دولت با تزریق کلان کالاها و محصولات به بازار عرضه و تقاضا را همسو کرده و از افزایش قیمت ها جلوگیری کند.

وی با بیان این مطلب که دولت باید با تزریق کلان کالا‌ها و محصولات مورد نیاز مردم عرضه و تقاضا را با هم همسو کنند، افزود: تا زمانی که شناخت از بازار وجود نداشته باشد گرانی در کمین است.

این نماینده مردم در مجلس نهم با اشاره به حجم تولیدات داخلی در زمینه میوه مصرفی مردم، تصریح کرد: کشور قابلیت تولید بسیاری از میوه‌ها را داشته که این ظرفیت بی‌نیازی از واردات میوه را برای کشور فراهم می‌کند.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با اشاره به کاهش حجم صادرات در مقایسه با سال گذشته گفت: عدم حمایت از تولید‌کننده داخلی، کشور را برای تأمین نیاز مصرفی خود به بیگانگان محتاج می‌کند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس یادآور شد: رسیدن به رشد اقتصادی و خودکفایی در تولید کالا‌ها و محصولات مصرفی با دادن وعده های بی‌عمل در خصوص حمایت از کشاورزان محقق نمی شود/س 

برچسب ها: اردبیل ، انتساب ، گرانی ، کالاها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.