سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جزئیات اختتامیه نخستین جشنواره روحانیت در قاب سینما؛

امیرحسین مدرس مجری اختتامیه شد/ جایزه ویژه دبیر به یک فیلم سینمایی

نخستین جشنواره روحانی در قاب سینما با اجرای امیرحسین مدرس پنج‌شنبه (11 اردیبهشت) در سینما فلسطین به کار خود پایان می‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از  روابط عمومی نخستین جشنواره - همایش روحانی در قاب سینما به نقل از خبرگزاری فارس، «جعفر گودرزی» مدیر اجرایی جشنواره گفت: آئین اختتامیه جشنواره پس از سه روز نمایش فیلم‌ و نشست‌های مختلف تخصصی پنج شنبه ‌(11 اردیبهشت) در محل سینما فلسطین برگزار می‌شود.
وی درباره اهداء جوایز به برگزیدگان گفت: جوایز نقدی به برگزیدگان جشنواره تعلق می‌گیرد در بخش مستند و کوتاه سه جایزه اهدا خواهد شد. در نخستین دوره از جشنواره جایزه ویژه دبیر جشنواره به یک فیلم بلند سینمایی که به موضوع روحانیت پرداخته است، اهداء می‌شود.

گودرزی درباره اجرای برنامه گفت: مراسم اختتامیه  از ساعت 18 تا 20 برگزار می‌شود تلاش می‌کنیم مراسم تا قبل از اذان مغرب به پایان برسد. در این مراسم  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مقامات لشکری و کشوری همچنین آیت‌الله مرتضی مقتدایی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حاضر خواهند شد. اجرای برنامه برعهده امیرحسین مدرس است و مجید برزگر کارگردانی کار را برعهده دارد./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.