سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کوليوند:

آموزش 120 هزار ناظر انتخابات شوراها از نيمه اردیبهشت آغاز می‌شود

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور گفت: آموزش 120 هزار ناظر این هیئت در سراسر کشور از پانزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت ارتباطات و روابط عمومی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامي محمدجواد کولیوند نماينده مردم كرج و رئيس اين هيئت گفت: در همایشی که هفته گذشته با حضور دبیران هیئت‌های عالی نظارت استان‌ها در تهران داشتیم، بایدها و نبایدهای قانونی و امور اجرایی به آنان گفته شد، اما آموزش 120 هزار ناظر این هیئت در سراسر کشور از پانزدهم تا سی ام اردیبهشت عملیاتی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هیئت‌های عالی نظارت در استان‌ها از دی ماه سال گذشته تشکیل شده‌اند، تاکید کرد: معاونت آموزش هیئت مرکزی پس از تشکیل هیئت‌های عالی در استان‌ها اقدام به آموزش حضوری و مکاتبه‌ای این اعضا کرد و توانست تعداد 2 هزار و 250 نفر را در شهرستان‌ها و 9 هزار و 600 نفر را در بخش‌ها آموزش دهد.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها همچنین با توجه به شهرت دبیران هیئت‌های نظارت در استان‌ها، از آنها خواست که همه تلاش خود را معطوف به اجرای وظایف خود کنند و از هرگونه جانبداری و فعالیت تبلیغی له یا علیه کاندیدایی بپرهیزند.
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.