سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كريمي: هيچكس ممنوع المصاحبه نيست / همه شبهات برطرف مي شود

سرمربي تيم ملي تكواندو گفت: كسي را ممنوع المصاحبه نكرده ايم و تصميم گيري نهايي را به بعد از 2 تورنمنت خارجي موكول كرده ايم.

مرتضي كريمي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب عنوان كرد: براي اعزام به اسپانيا و تونس مشكلي نداريم و پيگير كارهاي اعزام هستيم. رواديد هم بدون مشكل صادر شده است. همه بازيكنان سر حال و آماده مسابقه دادن هستند.

وي افزود: هيچكس را ممنوع المصاحبه نكرده ايم و اين حق براي همه اعضاي اردونشين وجود دارد كه با رسانه ها صحبت كنند.

وي با بيان اينكه نگراني خاصي از مسابقات بين المللي اسپانيا ندارد، گفت: همه تكواندوكاران بايد وضعيت فني خود را در آنجا به نمايش بگذارند تا كادر فني در مورد انتخاب تركيب اصلي تيم ملي تصميم گيري كند.

وي ادامه داد: در مورد نفرات حاضر در اردوها شكي نداريم و كساني كه انتخاب شده اند بهترين ها هستند. تنها شبهات در وزن سوم و پنجم است كه بايد بازيكنان در اسپانيا خود را به كادر فني تيم ملي ثابت كنند.

كريمي در خصوص حضور عليرضا نصر آزاداني در وزن چهارم گفت: نصر در همان وزن پنجم بازي مي كند و در اسپانيا هم قرار است در وزن خودش به ميدان برود و توانايي هايش را يك بار ديگر اثبات كند.

وي در مورد حضور در تونس تصريح كرد: تونسي ها از تكواندوكاران ايراني دعوت كرده اند كه قرار است در اردو و مسابقات آنجا هم شركت كنيم. بازيكنان هم تمام شرايط روحي و فني خود را در اين دو تورنمنت آزمايش خواهند كرد./آق

برچسب ها: تکواندو ، اردو ، تورنمنت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.