سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

حضور رکابزنان آذربایجانشرقی به اردوی تیم ملی

نخستین مرحله از اردوی تیم ملی کوهستان به منظور حضور در رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیای چین ازدیروز در کمپ تیم‌های ملی آغاز شده و پرویز مردانی ، مهدی عباس زاده و نیما پاشائی رکابزنان آذربایجانشرقی در این اردو حضوریافتند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،نخستین مرحله از اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران در رشته کوهستان از دهم اردیبهشت با پذیرش نفرات دعوت شده زیر نظر آرش امیدفر به عنوان مربی در کمپ تیم‌های ملی آغاز شده و در رده سنی بزرگسالان ماده کراس کانتری پرویز مردانی ، مهدی عباس زاده و نیما پاشائی از آذربایجان شرقی به این اردو راه یافته اند.

بنا بر اعلام کادر فنی تیم ملی، پارک‌های چیتگر و سرخه حصار به عنوان مکان تمرین رکابزنان در نظر گرفته شده است.

اسامی نفرات دعوت شده به این از اردوی تیم ملی به شرح زیر است:در رده سنی جوانان و در ماده کراس کانتری:امین الله ناروئی از سیستان و بلوچستان،نامق یاری از کردستان،محمدرضا فصیحی از همدان.

در رده سنی بزرگسالان ماده کراس کانتری:پرویز مردانی ، مهدی عباس زاده و نیما پاشائی از آذربایجان شرقی،محسن رمضانی از البرز،فراز شکری از تهران،ناصر شهبازی از مرکزی

در ماده دانهیل:،طاها قابلی، امین تاکندی و علی اکبر میجوجی از قزوین،امین نجفی از سیستان و بلوچستان،حسین رفیعی از اصفهان،حسن زنجانیان از تهران،مجید کوزه گر از همدان.

مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا 2013 در رشته کوهستان از 21 اردیبهشت ماه به مدت 2 روز به میزبانی چین برگزار می‌شود./س

 

برچسب ها: حضور ، رکابزنان ، تیم ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.