سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

ثبت 1980 مدال توسط ورزشکاران زنجانی در طی دوسال گذشته

پیشرفت های کنونی در حوزه ورزش استان را مدیون تلاش های گذشته گان و پیشکسوتان هستیم که با تمام کمبودها افتخارات بسیاری را کسب کردند.

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در مراسم رونمایی از کتاب پیشکسوتان ورزش این استان و تجلیل از 26 پیشکسوت ورزشی گفت: پیشرفت های کنونی در حوزه ورزش استان را مدیون تلاش های گذشته گان و پیشکسوتان هستیم که با تمام کمبودها افتخارات بسیاری را کسب کردند.

رحماني افزود: مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش حداقل انتقال حس احترام به آنها محسوب می‌شود که  اغلب آنها نیاز مالی ندارند و فقط به دنبال حفظ شان خود در جامعه ورزش هستند

وي با اشاره به اینکه در دولت نهم و دهم حمایت های ویژه ای از حوزه ورزش شده است ابراز کرد: با پیگیری های که صورت گرفته است امکانات ورزشی این استان طی این سالها ارتقاء یافته است و سرانه ورزش استان زنجان 15 سانتیمتر از میانگین کشوری بیشتر است.

این مقام مسئول  تصريح کرد: ورزشکاران استان زنجان طی دو سال گذشته یک هزار و 980 مدال رنگارنگ کسب کرده اند.

رحمانی به انتخابات پیش‌رو اشاره و  خاطر نشان کرد: ورزشکاران نقش مهمی در برگزاری باشکوه انتخابات دارند.

وي همچنین حضور جامعه ورزش و جوانان را برای برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری و ثبت حماسه حضوری دیگر ضروری و مهم برشمرد.

گفتني است ،کتاب پیشکسوتان ورزش استان زنجان از دو سال پیش با انجام مصاحبه ها و جمع آوری اطلاعات آغاز شد و در نهایت منجر چاپ اولین کتاب پیشکسوتان ورزش استان شد که در آن زندگینامه 26 پیشکسوت در رشته های مختلف ورزشی بازگو شده است و سالهای دیگر نیز نسخه های جدید آن تالیف و به چاپ خواهد رسید./س

برچسب ها: مدال ، ورزشکار ، زنجانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.