سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عسلویه/

رئیس جدید اداره گاز شهرستان جم معرفی شد

در آیینی با حضور مسئولان، رئیس جدید اداره گاز شهرستان جم معرفی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر صبح امروز در این آیین ضمن تقدیر از خدمات رئیس سابق اداره گاز شهرستان جم اظهار داشت: مدیر جدید اداره گاز جم نیز از مدیران خلاق و جوان و خوشفکر شهرستان است.

غلامعباس حسینی افزود: کارهای اولیه گاز رسانی به روستای سرچشمه نیز انجام شده و امیدواریم تا پایان سال عملیات گاز رسانی به این روستا نیز انجام شود تا مردم شریف این روستا نیز از نعمت الهی برخوردار شوند.

وی خاطر نشان کرد: با گاز رسانی به روستای سرچشمه و کوه چهر در شهرستان می‌توانیم جشن گازدار شدن تمام شهرها و روستاهای جم را برگزار کنیم.

مدیرعامل گاز استان بوشهر تصریح کرد: در دولت نهم و دهم شاهد افزایش حجم خدمات‌رسانی به مردم هستیم و به ویژه در امر گازرسانی به مناطق محروم اقدامات خوبی انجام شده است.

حسینی بیان کرد: در شهرستان‌های مختلف استان اقدامات اساسی در گازرسانی انجام گرفته و این امر موجبات رضایت خاطر مردم فراهم شده است.

وی افزود: باید دست به دست هم دهیم و در مسیر رشد و بالندگی استان اهتمام ورزیم و نباید کم‌کاری کنیم. در پایان از خدمات رئیس پیشین اداره گاز تقدیر و حسین اندام به عنوان رئیس جدید اداره گاز شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/2451/غ
برچسب ها: عسلویه ، جم ، گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.