سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

افتتاح شیرخوارگاه و سالن ورزشی زنجان در خردادماه

مدیرکل بهزیستی استان زنجان، از ساخت شیرخوارگاه و سالن جدید ورزشی بهزیستی در خردادماه خبر داد و گفت: این شیرخوارگاه، جزو بهترین شیرخوارگاه‌های کشور است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل بهزیستی استان زنجان، «عباسعلی خلدی» با بیان این مطلب، اظهار کرد: شیرخوارگاه جدید زنجان با اعتبار ۱۹ هزار میلیون ریال و در ۳ طبقه احداث شده است.

وی با اشاره به بهسازی و توسعه‌ی سالن ورزشی بهزیستی، تصریح کرد: این سالن ۳۶۰ مترمربع افزایش مساحت داشت و سکوهای نشینمن، کف‌پوش، رختکن و سرویس‌های بهداشتی آن آماده بهره‌برداری است.

این مقام مسوول از وصول صددرصدی اعتبارات ملی و استانی بهزیستی استان زنجان در سال گذشته خبر داد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان، شمار پرونده‌های تحت پوشش اداره‌ بهزیستی را ۳۵ هزار مورد برشمرد و افزود: حدود ۱۶ هزار پرونده از این تعداد مربوط به معلولان و بقیه مربوط به افراد بی‌سرپرست و بدسرپرست است.

خلدی، یادآور شد: در بهزیستی ۱۵۴ شاخه فعالیت می‌شود و با توجه به اجرای اصل ۴۴ قانون، ۸۵ درصد مراکز تحت پوشش آن به بخش خصوصی واگذار شده و سایر مراکز حاکمیتی در اختیار بهزیستی است.

وی خاطر نشان کرد: تعهد اداره‌کل بهزیستی زنجان برای اشتغال‌زایی در سال گذشته ۳۰۰ نفر بود که ۳۵۰ نفر محقق شد. هم‌چنین ۳۰۰۰ واحد «مسکونی‌ مهر» نیز به افراد تحت پوشش اعطا شده یا در دست ساخت است.

خلدی، همکاری مردم را در حمایت از محرومان جامعه مهم برشمرد و افزود: در صورتی که مدیران عملکرد شفافی از اقدامات خود ارایه کنند، مردم نیز هم‌افزایی بیشتری با دولت دارند.

وی، پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی را ضروری دانست و گفت: باید با افزایش اعتبارات این بخش، پیشگیری را در اولویت قرار داد.

منبع:خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: زنجان ، شیرخوارگاه ، ورزشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.