سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

وجود 417 کیلومتر راه شنی و خاکی در گرمی

فرماندار شهرستان گرمی گفت:‌ در حال حاضر 417 کیلومتر از راه‌های مواصلاتی این شهرستان اغلب در مناطق روستایی شنی و خاکی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ محمود علایی دیروز امروز در جلسه بررسی مشکلات شهرستان گرمی در حوزه زیر‌ساختی افزود:‌ در این شهرستان 117 کیلومتر راه اصلی وجود دارد که اغلب شامل محور اردبیل – گرمی و گرمی – بیله‌سوار است که در سفر اخیر استاندار اردبیل یک میلیارد تومان برای تکمیل محور رضی – امیر‌کندی اختصاص یافت.

وی از اختصاص 2 میلیارد تومان اعتبار برای رفع مشکلات محور مواصلاتی گرمیبیله‌سوار خبر داد و گفت: ما در این شهرستان 70 کیلومتر راه فرعی داریم که گرمی به انگوت و گرمی به موران از جمله آنهاست که نیاز به مرمت و اصلاح دارد.

فرماندار شهرستان گرمی همچنین گفت: محور گرمی به موران عملاً به پاکسازی نیاز دارد که در سفر فروردین ماه وزیر راه و شهرسازی خواسته‌ایم تا با تامین منابع این مسیر چهاربانده شده و مسیر گرمی به دانشگاه آزاد را نیز که حدودچهار کیلومتر است رفع عیب کنیم.

علایی با بیان اینکه 737 راه روستایی در گرمی وجود دارد، عنوان کرد: 320 کیلومتر آن آسفالت شده و 76 کیلومتر نیز آماده آسفالت‌ریزی است که الان 45 روستا بالای 50 خانوار هستند.

وی با بیان اینکه 417 کیلومتر راه شنی و خاکی در گرمی وجود دارد، افزود: کمیته برنامه‌ریزی شهرستان برای رفع معایب محورهای مواصلاتی و آسفالت آنها اقدام لازم را انجام داده است.

فرماندار گرمی در ادامه همچنین به وجود دو حوزه آبریز بالهارود و دره‌رود در این شهرستان اشاره کرد و گفت: امیدواریم این دو حوزه آبریز که بخشی از منابع آبی ما از محدوده شهرستان خارج می‌شود احیا شده و با احداث سد زمینه ارتقای وضعیت بهره‌برداری از منابع آبی بیشتر فراهم آید/س 

برچسب ها: گرمی ، وجود ، راه ، شنی ، و ، خاکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.